پیشینه تحقیق و مبانی نظری برند

پیشینه تحقیق و مبانی نظری برند

پیشینه تحقیق و مبانی نظری برند

عنوان: پیشینه تحقیق و مبانی نظری برندفرمت فایل: word
تعداد صفحات: ۷۰
توضیحات
تعاریف متنوعی از برند ارائه شده است و رویکردهای مختلفی در این تعاریف وجود دارد. برخی از تعاریف از دیدگاه مصرف‌کننده است؛ برخی از منظر شرکت و حتی پاره‌ای دیگر از تعاریف بر حسب هدفی که دنبال می‌کنند تشریح می‌شوند.
مدت‌ها بود که برند تنها به عنوان بخشی از محصول فیزیکی قلمداد می‌شد و بیشتر تعاریف برند، تعبیری از برند به عنوان یک واژه، نام و یا علامت داشت…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.