پیشنهاداتی برای خرید هدایای روز دختر

پیشنهاداتی برای خرید هدایای روز دختر

پیشنهاداتی برای خرید هدایای روز دختر

در میان هدایای مقبول دختران می‌توانید به لیوان‌های دسته‌دار جذاب و خوشرنگ و لعاب هم توجه کنید. این هدیه‌ها معمولا به دلیل بسته‌بندی‌های جذاب‌شان از هدایایی است که سال‌های قبل مقبول افتاده‌اند. کیف‌های چرم و اشپالت رنگی بخشی دیگر از هدایای دخترپسند هستند که با تنوع خوبشان می توانند کمک کننده باشند. هدیه روز دختر، شیرینی خاصی دارد. نگذاریم تردی روز دختر با رنگ طلا و هدیه های گران قیمت خراب شود و خلاقیت مان را در این مسیر بطور جدی به کار ببریم.

 

پیشنهادات غافلگیر کننده برای هدیه روز دختر

قبول دارید که اگر این بمب‌ها سرجای خودشان یعنی در میان خانه و در دل اهل خانه منفجر شوند، کرور کرور شادی و نشاط را به خانواده نثار می‌کنند و اگر در میان اهالی خانه جایی برای ابراز احساسات و ابراز عواطف پیدا نکنند. بگذریم خودتان عوارض سرکوب شدن منابع انرژی خانواده را دیده‌اید. دیده‌اید که با سکوت‌شان خانه‌ای به خاموشی می‌رود و با حال خوب و پرنشاط شان، خانه را با همه آشوب‌ها و سختی‌ها سر پا نگه می‌دارند؟

روز دختر بهترین بهانه برای سرپا نگه داشتن و حفظ انرژی این بمب‌های انرژی است. برایشان هدیه بخرید. گران است؟ اتفاقا هدیه‌های دخترانه الزاما گران نیستند بلکه فوت و فن دارند. فوت و فن‌هایش را برایتان می‌گوییم تا ظرف چند دقیقه به نتیجه برسید و هدیه‌ای زیبا و پر از انرژی برای دخترتان بخرید و او را شاد کنید.

فوت اول: دختران در اولویت تبعیض
نگذارید وسوسه‌های پسران مبنی بر هدیه خریدن برای روز دختر در شما رخنه کند. از خریدن هدیه برای دخترتان نگران نباشید و فکر نکنید که هدیه روز دختر تبعیض محسوب می‌شود. رسول اکرم(ص) می‌گویند:«میان اولاد خود در دادن هدیه به مساوات عمل کنید و اگر خواستی کسی را بیشتر هدیه دهی به دختران بیشتر بده». یا در جایی دیگر می‌فرمایند:«هر کسی به بازار رود و تحفه‌ای بخرد و آن را برای خانواده‌اش ببرد، همانند حمل کننده صدقه به سوی نیازمندان است و باید دختران را بر پسران مقدم بدارد، زیرا هر کس دخترش را خوشحال کند، مانند آن است که برده‌ای از نسل حضرت اسماعیلی را آزاد ساخته است».

فوت دوم: پدر-دختری از خانه بیرون بزنید
در میان درس های متعدد دانشگاه و واحدهای روانشناسی یادم هست که توصیه می‌کردند که دختران در سنین نوجوانی با اعضای محرم و مذکر خانواده گاهی بیرون بروند و خلوتی دختر-پدری داشته باشند. برای روز دختر سعی کنید حتی‌الامکان با دختران به جایی متفاوت از همیشه بروید و بگذارید تجربه کافی شاپ رفتن را با شما تجربه کند. گاهی همین خلوت پدر-دختری یا مادر-دختری بیرون از مرزهای خانه، حال خوشی به او بدهد.

 

خلوتی دختر-پدری داشته باشید

 

فوت سوم: طبقه اجتماعی دختر را لحاظ کنید
جنبه‌های روانشناختی و حال خوش دخترانتان را مد نظر قرار دهید و بعد برایش هدیه‌ای را در نظر بگیرید. جنبه سورپرایزی هدیه از جنبه‌های بسیار مهم است. همین که هدیه تان در عین اینکه با شخصیت طرف مقابل همخوان است، او را تحت تاثیر نیز قرار بدهد، شما برده اید.

 

جنبه سورپرایزی هدیه از جنبه های بسیار مهم است

فوت چهارم: ظرافت‌های دخترانه را از دست ندهید
برای خرید روز دختر باید فوت و فن‌های خریدهای دخترانه را بدانید و به این نکته توجه کنید که خریدهای دخترانه نکات و ظرافت‌هایی دارد که بی‌توجهی به آنها، هدیه را به نتیجه مطلوب نمی‌رساند، هر چند آن هدیه گران قیمت باشد. بعضی مغازه‌ها کلا دخترانه فروشی هستند و پر از ایده‌های تازه برای خریدی متناسب با سلیقه دختران، که به دلیل ممانعت از تبلیغ برندهای خاص از معرفی آنها معذوریم.

 

برای خرید روز دختر باید فوت و فن‌های خریدهای دخترانه را بدانید

 

یک نکته کاربردی و کنکوری
نکته کاربردی که اینجا می شود به آن اشاره کرد، هماهنگی رنگ ها در یک بسته هدیه است. شما می توانید چند هدیه را کنار هم ست کنید که تم اصلی آنها یک رنگ خاص باشد و با رنگ‌ها، حال و هوای گیرنده هدیه را عوض کنید.

اما انواع هدیه‌هایی که می توانید برای روز دختران مد نظر قرار دهید، در چند دسته کلی می‌گنجد:

 

می توانید چند هدیه را کنار هم ست کنید که تم اصلی آنها یک رنگ خاص باشد

 

گل گلی ها
در خریدهای دخترانه هدایای گل گلی جایگاه ویژه‌ای دارند. دخترها از کودکی به هدیه‌های گل‌گلی علاقه ویژه‌ای داشتند، به ویژه که این روزها برندهای متنوعی در زمینه تولید محصولات گل‌گلی فعالیت می‌کنند. این هدیه‌ها از کیف، مانتو، کفش تا دفتر یادداشت، تقویم، جلد شناسنامه، جاکلیدی و زیر دستی تنوع دارند.

 

دخترها از کودکی به هدیه های گل گلی علاقه ویژه ای دارند

 

ویژویژی ها
بعضی هدایای دخترانه، نه تنها قیمت بالا که کارایی ویژه‌ای هم ندارند اما خرید آنها حس و حال خوبی در دختران ایجاد می‌کند، مثل عروسک های نمدی ماتروشکا که عمدتا با نمد ساخته می‌شوند. این عروسک‌ها با قیافه‌های بامزه‌شان، در میان دختران هواداران بسیاری دارند. بعضی دیگر از هدایای دخترانه که در زمره هدایای ویژویژی طبقه بندی می‌شوند، گیره و سنجاق های سنتی هستند که در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار دیده می شوند. شما می توانید در طیف های انواع سنجاق روسری، گیره مانتو و آویزهای فلزی هدیه‌های متنوعی را خریداری کنید. این هدایا را در بازار تهران می توانید ارزان تر از همه جا بیابید. در فروشگاه‌های فروش وسایل و البسه سنتی می توانید نیز می توانید از این دست لوازم را خریداری کنید.

 

این عروسک‌ها با قیافه‌های بامزه‌شان، در میان دختران هواداران بسیاری دارند

 

رنگی رنگی ها
در خریدهای دخترانه رنگ ها حرف ویژه‌ای می زنند. خریدهای دخترانه بدون رنگ های شاد، حرف تازه‌ای ندارند. در این دسته هدیه‌ها می توانید از دفترچه‌ها و لوازم تحریرهای رنگی بهره کامل ببرید؛ دفترچه یادداشت، فولدر دکمه دار در انواع سایزها (از قطع کارت بانکی تا قطع کاغذ a۳) جامدادی و خیلی از وسایل کاربردی آن هم در رنگ‌های متنوع در نمایندگی این شرکت‌ها دیده می‌شود. برخی از فولدرها می‌توانند محمل خوبی برای هدیه‌ای ساده و دوست داشتنی باشند. یک فولدر در قطع a۳ یا a۴ که در آن فولدرهای کوچکتری جا خوش کرده‌اند و در کوچکترین سایز خود به یک یادداشت محبت آمیز (شما بخوانید عشقولانه) ختم می‌شوند. گاهی دخترها همین برگه های یکهویی را می‌خواهند و همین همه شادی‌های روز دختر را به آنها می رساند.

 

می توانید از دفترچه‌ها و لوازم تحریرهای رنگی برای دختر خانم هایتان بخرید

جینگولی‌ جات
این دسته از هدایای دخترانه را می توانید با انواع زیورآلات بشناسید. دستبندهای سنگی، فلزی، انگشترها و خیلی از فانتزی‌های دیگر دخترانه در طیف جینگی جینگی ها می گنجند. این هدیه ها الزاما از جنس طلا، نقره یا مس نیستند گاهی با فلزات کم قیمت هم جینگولی‌جات قشنگی درست می کنند که در مصارف دخترانه تعریف دارد و مسرت آور است! در راستای این هدایا باید گفت که تازگی ها زیورآلات چوبی هم به بازار آمده است و در این میانه حرف تازه ای می زند.

 

هدایای دخترانه را می توانید با انواع زیورآلات بشناسید

 

اناری ها
در میان هدایای دخترانه بخش عمده‌ای به هدایای سرامیکی اختصاص می یابد که از انارهای سرخ و پرنده های آبی از جنس سفال و سرامیک تا شمعدان و زیرلیوانی های متنوع را می توانید در آنها بگنجانید. این هدایا از جنبه رنگ کاملا برازنده اند و حال هوای خوبی برای گیرنده به ارمغان می‌آورند. اصلا انار و ملزومات انار مثل جاسوییچی انار یا بهره برداری از انارهای نارسی که گاه در باغات دیده می شود در تامین هدیه روز دختر کمک شایانی به خانواده‌های خوش ذوق می‌کند.

 

ترش و نمکی ها
از دیر زمان خوراکی های ترش برای دختران ارزش و جایگاه ویژه ای داشته اند. لواشک، ترشک، آلوچه و تمبر هندی پای ثابت بسیاری از جمع های دخترانه اند. یکی از دلایل پاخور بودن درکه و تفرج گاه های این چنینی بهره مندی از خوراکی های ترش و نمکی است. با بسته بندی های جذاب می توانید محصولات با کیفیت از رسته ترش و نمکی را تهیه کنید و به دختر مورد نظر هدیه دهید. البته اگر ظرافت‌های کار را مورد توجه قرار ندهید، قطعا هدیه تان مقبول نمی افتد.

 

لواشک، ترشک، آلوچه و تمبر هندی پای ثابت بسیاری از جمع های دخترانه اند

 

ماگ، چرم، اشپالت
در میان هدایای مقبول دختران می‌توانید به لیوان های دسته دار جذاب و خوشرنگ و لعاب هم توجه کنید. این هدیه‌ها معمولا به دلیل بسته‌بندی‌های جذاب‌شان از هدایایی است که سال های قبل مقبول افتاده اند. کیف های چرم و اشپالت رنگی بخشی دیگر از هدایای دخترپسند هستند که با تنوع خوب شان می توانند کمک کننده باشند. هدیه روز دختر، شیرینی خاصی دارد. نگذاریم تردی روز دختر با رنگ طلا و هدیه های گران قیمت خراب شود و خلاقیت مان را در این مسیر بطور جدی به کار ببریم.

 

منبع : fardanews.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.