پسرجوان روز قبل از سربازی،نامزدش را کشت/او به گردنم چنگ زد،من هم دستم را روی دهانش گذاشتم


پسرجوان روز قبل از سربازی،نامزدش را کشت/او به گردنم چنگ زد،من هم دستم را روی دهانش گذاشتم

پسر جوانی که نامزد خود را به قتل رسانده است، از سوی بازپرس جنایی مجرم تشخیص داده شد و با ارسال پرونده به دادگاه کیفری استان تهران به‌زودی پای میز محاکمه خواهد رفت.

  شرق نوشت:این جوان نامزدش را که دانشجوی رشته رادیولوژی دانشگاه تهران – دانشکده پیراپزشکی بود، به قتل رساند و جسد او را حوالی شهریار رها کرد اما در جریان تحقیقات پلیسی دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.

 

رسیدگی به این پرونده ۱۹ مهرماه امسال ابتدا در دستور کار مأموران کلانتری ١۵١ یافت‌آباد قرار گرفت.

 

در آن روز مرد میانسالی با مراجعه به کلانتری به مأموران گفت: دخترم، زیبا متولد ۱۳۷۸ است و برای رفتن به دانشگاه از خانه بیرون رفته و بعد از آن از او خبری ندارم.

 

پس از تشکیل پرونده مقدماتی و ثبت اظهارات پدر نگران با موضوع «مفقودی دخترش» پرونده برای کسب تکلیف و تشخیص روند رسیدگی به دادسرای جنایی تهران ارسال شد و به دستور دادیار ارجاع دادسرا، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی در تحقیقات خود پی بردند دختر جوان روز قبل از مراجعه پدرش به پلیس در کلاس درس دانشگاه نیز حاضر شده اما پس از خروج از دانشگاه ناپدید شده است.همچنین مشخص شد دختر جوان از چهار ماه پیش با پسر ۲۳ساله‌ای به نام «محمدرضا» عقد کرده بود و او آخرین فردی بوده که قبل از مفقودشدن دختر جوان با او دیده شده است. بنابراین محمدرضا بازداشت شد و مورد تحقیق پلیسی دقیقی قرار گرفت و سرانجام پس از چند روز به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

 

حمیدرضا گفت: ١٨ مهر دنبال زیبا رفتم و او را از مقابل دانشگاه سوار ماشین کردم؛ قرار بود فردای آن روز به سربازی بروم، برای همین می‌خواستم روز خوبی داشته باشیم اما در مسیر بازگشت به سمت خانه با یکدیگر مشاجره کردیم؛ او به گردن من چنگ زد و من کنترل خودم را از دست دادم و دستم را جلوی دهانش گذاشتم؛ بعد از چند دقیقه دیدم که نفس نمی‌کشد؛ آن‌موقع خیلی ترسیده بودم، جنازه را به جاده شهریار بردم و رها کردم و به خانه رفتم.

 

با اعتراف صریح متهم معلوم شد جسد به‌عنوان مجهول‌الهویه پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شده است. بنابراین تحقیقات ادامه یافت و در نهایت پس از تکمیل تحقیقات بازپرس جنایی قرار مجرمیت این جوان را که مرتکب قتل عمد شده است، صادر کرد.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.