پایان نامه ارشد بررسی ابعاد مصرفگرایی
پایان نامه ارشد بررسی ابعاد مصرفگرایی
چکیدهاین تحقیق با استفاده از روش تحلیل محتوی به بررسی جامعه شناختی « بررسی ابعاد مصرفگرایی در مجلات زن روز منتشر شده در سال ۹۱ » میپردازد. هدف کلّی از انجام این تحقیق تحلیل محتوی آگهی های تبلیغاتی مجلات زن روز از نظر مصرف گرایی در سال۹۱واهداف فرعی شامل بررسی رابطه بین۱- مدگرایی و میل برای به روزشدن ۲- مصرف مبتنی بر ایجاد نیازهای کاذب ۳- مصرف منفعلانه ۴- مصرف تنوعی ۵- مصرف متظاهرانه ۶- مصرف طبقه ای و ۷- مصرف هویتی بامصرف گرایی بوده…