پاورپوینت درمورد بنچ مارکینگ(Benchmarking)

پاورپوینت درمورد بنچ مارکینگ(Benchmarking)

پاورپوینت-درمورد-بنچ-مارکینگ(benchmarking)مشخصات فایل

عنوان: پاورپوینت درمورد بنچ مارکینگ(Benchmarking)

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید: ۴۲

محتویات

مقدمه

Benchmarking چیست؟

مفهوم بنچ مارکینگ (Benchmarking)

تعاریف Benchmarking

انواع الگوبرداری

الگوبرداری فرآیندی

مقایسه انواع الگوبرداری

مدل الگوبرداری APQC

طرحریزی

تعیین نیات استراتژیک:

جمع آوری اطلاعات

اهداف بازدید

تحلیل داده ها برای یافتن شکافهای عملکردی:

پیاده سازی طرح

و . . ..

قسمتی از پاورپوینت

مقدمه:
žسازمان‌ها برای حفظ مشتریان، تعامل با تأمین‌کنندگان، بهره‌وری بیشتر کارکنان و ارتقای مزیت‌های رقابتی، نیازمند شناخت رقبا، ابزار و مقایسه عملکرد خود در حوزه‌های مختلف کاری هستند. استراتژی‌های مختلفی برای بقا در میدان رقابت معرفی می‌شود. یکی از این راهبردها، شناخت بازار و نحوه عملکرد دیگر سازمان‌ها و الگوبرداری از رفتار آنهاست. شرکت‌هایی که استراتژی تحلیلی را سرلوحه بقای خود قرار می‌دهند، بهینه کاوی یا بنچ مارکینگ را به عنوان یکی از راه‌های مؤثر بهبود مستمر و تعیین موقعیت خود در میدان کسب و کار می‌دانند.

مفهوم بنچ مارکینگ (Benchmarking)

در لغت به معنای محک زنی و الگوبرداری است.

واژه Benchmark قبل از اینکه در ادبیات مدیریت مطرح شود در علوم مهندسی ساختمان بکار گرفته شده، به معنی شاخصی است که سایر نقاط و موقعیتها خود را با آن مقایسه کرده و تطبیق میدهند.

و . . .

دانلود فایل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.