ویدا جوان + جدیدترین تصاویر

ویدا جوان + جدیدترین تصاویر

 

عکسهای ویدا جوان,ویدا جوان بیوگرافی

ویدا جوان بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۵۹ در تهران می باشد

ویدا جوان بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۵۹ در تهران می باشد. وی لیسانس حسابداری طراح و ایده پرداز و دانش آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزشهای استاد حمید سمندریان می باشد. وی با بازی در سریال زمانه در سال ۹۱ به خوبی شناخته شد.

ویدا جوان بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۵۹ در تهران می باشد.

عکسهای ویدا جوان,ویدا جوان بیوگرافی

ویدا جوان لیسانس حسابداری، طراح و ایده پرداز و دانش آموخته بازیگری تئاتر می باشد

ویدا جوان، یکی از چهره های آشنای سریال های روتین این چند سال است که کارش را با سریال زمانه شروع کرد. ویدا جوان، یک بازیگر همه فن حریف به حساب می آید. به جز اینکه دانش آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش های استاد سمندریان است، طراحی لباس هم می کند، این در حالی است که رشته تحصیلی اش ارتباطی با فعالیت های هنری ندارد.

ویدا جوان  لیسانس حسابداری دارد  و در اولین تجربه بازیگری با مهدی فتحی همکاری کرده اما چند سالی زمان لازم بود تا به خاطر بازی در نقشه هدیه، نامزد پژمان در سریال پژمان در خاطره ها بماند. برخلاف تصور، خانم جوان صرفا در نقش طنز ظاهر نمی شود و در سریال «آسمان من» نقش یک مامور امنیت پرواز را ایفا کرده است تا نشان دهد از پس بازی در نقش جدی هم بر می آید.

 عکسهای ویدا جوان,ویدا جوان بیوگرافی

ویدا جوان کارش را با سریال زمانه شروع کرد

گفتگو با ویدا جوان
اگر آخرین بازمانده زمین باشید، چه کار می کنید؟
اتفاقا گاهی اوقات راجع به این موضوع تخیل می کنم… دردناکه… آخرین بازمانده از نوع خودت بودن، البته برای من، فکر نمی کنم طبیعت از این اتفاق چندان هم دلگیر شه.

مطمئنم اول برای خودم از حیوانات دوست داشتنی چند تا همراه انتخاب می کنم و بهترین و مقاوم ترین اتومبیل یادگار بشریت که دم دستمه رو بر می دارم و با همراهانم عازم سفر به دور دنیا می شم و تا زنده ام سفر می کنم. البته سعی می کنم هرگز اشتباهات آدم ها که یکیش آسیب رساندن به طبیعت هست رو تکرار نکنم.

می خواهید به سیاره دیگری سفر کنید، فقط می توانید یک چیز با خودتان ببرید، چه چیزی را همراهتان بر می دارید؟ چرا؟
حتما یک player مملو از موزیک های مورد علاقه ام رو با خودم می برم. گوش دادن به موسیقی یکی از بهترین و ارزشمندترین لذت های زندگی است. بقیه چیزهای مهم زندگی رو فقط سعی می کنم به خاطر بسپارم.

یک دزد به ماشین تان دستبرد زده، ترجیح می دهید تلفن همراهتان را برده باشد یا ۱۰ میلیون تومان پول نقدی که در داشبورد بود؟ چرا؟
خب، ۱۰ میلیون پول کمی نیست، ولی موبایل یک وسیله شخصیه که در انواع جدیدترش علاوه بر عکس ها و ای میل ها و پیام های شخصی خود آدم، شماره تلفن و اطلاعات شخصی تعداد زیادی از دوستان و آشنایان وجود داره که مثل یک امانته. ترجیح می دم ضرر مالی کنم تا اینکه امانتدار بدی باشم.

اگر به خاطر یک اظهارنظر شخصی در فضای مجازی مورد هجوم کاربران قرار بگیرید، چه کار می کنید؟
از اونجا که در شخصیتم کمی لجاجت وجود داره، اگر به درستی نظرم ایمان داشته باشم، احتمالا به اشکال مختلف تکرارش می کنم. معتقدم ابراز نظر حق آدمیه.

در برابر آنهایی که در مهمانی ها با هیجان می گویند: «یه روز دو تا چینی می خورن به هم می شکنن!» بعد هم بلند بلند می خندند، چه واکنشی نشان می دهید؟
بهشون لبخند می زنم. دلم نمی خواد حال کسی رو خصوصا توی مهمونی خراب کنم. اتفاقا آدمای بی مزه گاهی هم خیلی سرگرم کننده اند.

یک جمله، شعر، ذکری هست که موقع نگرانی ها آرامتان کند؟ چه جمله ای است؟
من در بهتربن نقطه ممکن در زندگی قرار دارم و در جهان من همه چیز خیر است.

اگر بخواهید با یک سلبریتی شام بخورید، چه کسی را انتخاب می کنید؟ چرا؟
سلبریتی ها برایم از دیگران جدا نیستند. جذابیت آدم ها برای من در کاراکتر واقعی شونه، ولی اگر مجبور باشم از بین سلبریتی ها کسی رو انتخاب کنم، فکر کنم اون شخص وودی آن باشه که اگر شبیه فیلم ها و نوشته هاش باشه حتما خیلی دوستداشتنی و جذابه و شام خاطره انگیزی خواهدشد.

عکسهای ویدا جوان,ویدا جوان بیوگرافی

ویدا جوان، در اولین تجربه بازیگری با مهدی فتحی همکاری کرده است

اگر بخواهید فیلم زندگی یک نفر را بسازید، فیلم چه کسی را می سازید؟
شاید فیلم زندگی خودم.

به دردنخورترین اختراع بشر چه چیزی بوده است؟ چرا؟
من از تلفن همراهم عاصیم… عاصی… به نظرم به جای اینکه بشر اونو در خدمت خودش بگیره، اون بشریت رو به دام خودش کشیده. البته اگر اول فرهنگ درست استفاده از موبایل به جان انسان تزریق می شد، بیشتر قابل تحملش می کرد.

همین الان چه کسی، چه کار کند، خیلی ذوق خواهید کرد؟
هیائو میازاکی محبوبم یه انیمیشن جدید می ساخت.

آخرین باری که بهت زده شدید، کی بوده؟ چه اتفاقی افتاده؟
بی انصافی آدم ها در برابر همدیگه همیشه منو بهت زده می کنه یا وقتی می بینم آدمی شبیه حرف هاش نیست کلا زیاد بهت زده می شم.

اگر مجبور باشید بین یک اورانگوتان، ایگوانا، اسب آبی و زرافه یکی را به عنوان حیوان خانگی یک هفته نگه دارید، کدام را انتخاب می کنید؟
ایگوانا. هم فضای نگهداریشو دارم (برای یک هفته) هم به نظرم شخصیت عجیبی داره. ساکت و مرموز، خشن و خجالتی، شاید یک هفته همزیستی باعث بشه بیشتر با روحیات ایشون آشنا شم… هیچ بعید نیست از مصاحبت با همدیگه لذت ببریم.

آیا خوابی می بینید که چندین بار تکرار شده باشد؟ چه خوابی؟ (یا تلخ ترین و شیرین ترین خوابی که تا حالا دیده اید چه خوابی بوده؟)
یک مجموعه کابوس دارم که از کودکی با پشتکار فراوون هرچند وقت یکبار به سراغم میان. نقش اول این کابوس ها یه شخصیت ثابته که از یک تابلوی نقاشی میاد، ولی هر بار با شکلی جدید و بدنی متفاوتو روحی بسیار قوی و ستمگر داره و من همیشه دارم ازش فرار می کنم.

چند وقته تصمیم گرفتم این دفعه که اومد سراغم باهاش رو به رو شم ببینم چی از جونم می خواد، آخه یه عمر گریز که نشد کار.

ویدا جوان، یک بازیگر همه فن حریف به حساب می آید

تا به حال اسم تان را در گوگل سرچ کرده اید؟ هرچند وقت یکبار این کار را می کنید؟
بله البته که این کار رو کردم، هر بار که کاری ازم پخش می شه یا تو پروژه جدید همکاری می کنم.

وقتی به مرگ و مردن فکر می کنید، از دست دادن چه چیزی/ کسی از همه بیشتر ناراحتتان می کند؟ چرا؟
راستش هر بار به مردن فکر می کنم، جدایی از ایلا (همسرم) تنها چیزیه که سبب می شه از مرگ بترسم، نه به خاطر اینکه همسرمه، نه! و نه به این دلیل که من آدم رومانتیکی هستم، که چندان هم رومانتیک نیستم؛ به این خاطر که خیلی کم پیش میاد آدم رفیقی داشته باشه که نگاهش پر از عشق باشه و دستانش مملو از احساس. قلبش پر از نیروی مثبت و سازنده باشه و به معنای واقعی رفاقت کنه، از خودش بگذره که تو رشد کنی، تو یاد بگیری، تو لبخند بزنی. من که می گم اگه آدم چنین دوستی داشته باشه باید تا ابد رهاش نکنه.

اگر فردا دنیا تمام شود، چه کار انجام نداده ای دارید؟
کار انجام نداده که زیاد هست، ولی اگه قرار باشه فردا همه چیز تموم شه حتما نیاز به انجام دادن کارهای بیشتری نیست.

به نظر شما آخرش چی می شه؟!
آخرش تموم نمی شه. آخرش تازه شروع می شه.

تصاویر ویدا جوان

ویدا جوان

تصاویر ویدا جوان

  عکسهای ویدا جوان,ویدا جوان بیوگرافی 

عکس های ویدا جوان

 عکسهای ویدا جوان,ویدا جوان بیوگرافی

عکس های اینستاگرام ویدا جوان

ویدا جوان

گردآوری:بخش بازیگران داناکده

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.