کلیپ وقتی مهران مدیری حیوان وحشتناک در خانه نگه داری می کند

مدیری و حیوانات خانگیش

مهران مدیری

،مهران مدیری درباره مار پیتون دومتر و بیست سانتی که به عنوان حیوان خانگی خود ۱۱ سال است که از ان نگهداری می کند ، صحبتهای جالبی کرده که در ادامه خواهید شنید.

**

**

مهران مدیری

سینما سینما نوشت: مهران مدیری در این برنامه که دوشنبه شب ششم شهریورماه در پردیس سینمایی کوروش برگزار و به صورت زنده پخش شد، در پاسخ به سئوال کیوان کثیریان درباره اینکه آیا زندگی مرفهی دارد٬ گفت: «اتفاقا زندگی من خیلی جمع و جور است و اصلا آن طور که می‌گویند نیست. من از یازده دوازده سالگی کار کردم٬ از شاطری در نانوایی و هشت ماه حمالی تا پادویی در پیراهن‌دوزی و کارهایی از این دست. حالا هم زندگی چندان مفصلی ندارم.»
 
**
 
واقعیت‌هایی جالب از زندگی خصوصی مهران مدیری
 
**
مدیری همچنین درباره اینکه آیا صحبت‌هایی که درباره کلکسیون‌های لوکس او مطرح می‌شود٬ صحت دارد٬ یا نه٬ گفت: «من ساعت دوست دارم و شش ساعت دارم. ماشین هم خیلی دوست دارم٬ اما فقط یک ماشین دارم.»
 
او در پاسخ به این سئوال که آیا بادیگارد دارد٬ گفت: «این افرادی که اطراف من می‌بینید محافظانی هستند که از جاهایی که دعوت شده‌ام٬ می‌آیند و کنار من قرار می‌گیرند. بنابراین من محافظ ندارم٬ جایی که دعوت می‌شوم از بخش تشریفات افرادی با من همراه می‌شوند.»
 
او در این مصاحبه در مورد شهرزاد و فرهاد مدیری فرزندانش گفت: «از هر دو بچه‌ام راضی هستم و هر دو در تلاش هستند زندگی خوبی داشته باشند. فرهاد سرگرم آهنگسازی و خوانندگی است و شهرزاد طراحی لباس می‌خواند.»
 
همچنین به گزارش فرارو، وی در بخشی از این گفتگو عنوان کرد: ۱۱ سال است که از یک مار نگهداری می‌کنم. وقتی پیش خودم آوردم ۶ ماهه‌اش بود و الان ۲ متر و ۲۰ است. آزاد است و خودش شب‌ها سرجایش می‌خوابد، خودم حمامش می برم و …  خلاصه دنگ و فنگ زیاد دارد. این همان ماری است که در همیشه پای یک زن در میان است هم او را دیدید.

مهران مدیری

 و تصاویر مهران مدیری

نام :مهران
نام خانوادگی :مدیری
تاریخ تولد : ۱۸ فروردین ۱۳۴۶
محل تولد :تهران
فرزندان :فرهاد و شهرزاد
———————————
مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری در ۱۳۴۶ از والدین اراکی درمیدان بروجردی در سر آسیاب دولاب منطقه ای در جنوب تهران به دنیا آمد. او سه برادر بزرگتر از خودش و دو فرزند به نام های فرهاد و شهرزاد دارد. او کارگردان، بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است.

*

مهران مدیری و پسرش

*

مهران مدیری و پسرش فرهاد

شایعه برادر ناتنی:

امید سلطانی در شبکه ای ماهواره ای اعلام کرد «مهران مدیری برادر من است و ما با هم رابطهٔ خوبی داریم گرچه از هم دور هستیم». اما مهران مدیری این موضوع را تکذیب کرد.

مهران مدیری و امید

 

مهران مدیری و امید خواننده

دیپلم است و دانشگاه را نیمه کاره رها کرده است. از جمله مجموعه های تلویزیونی که وی کارگردانی و بازیگری آنها را برعهده داشته می توان از ساعت خوش، پاورچین، نقطه چین، شب های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره، مرد ۲ هزار چهره و قهوه تلخ و قلب یخی و سریال خانگی ویلای من نام برد.

مهران مدیری و بازیگران ساعت خوش

مهران مدیری و بازیگران ساعت خوش

از سن شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ١٣۶٨ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت.

منبع:میزان/عصر ایران

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.