وقتی انسان را در قبر تنها می گذارند در تنهایی قبر چه اتفاقی رخ می دهد؟

تنهایی قبر

آیا دوست دارید بدانید وقتی انسان را در عالم قبر تنها می گذارند بلافاصله چه اتفاقی می افتد؟ اگر دوست دارید بدانید چه اتفاقی می افتد توصیه این است که کلیپ کوتاه زیر را ببینید.

 تنهایی قبر

آیا به راستی عالم قبر وحشتناک است؟ آیا در قبر تنگ و تاریگ است؟ آیا اقوام می توانند حالت مرده را درک کنند؟ با تنهاییی عالم قبر چه کنیم؟ چه کار باید کرد که در عالم قبر تنهایی را حس نکنیم؟ آیا در دنیا عمل خاصی هم توصیه شده است که در عالم قبر برای انسان هیچ مشکلی پیش نیاید؟ آیا این ترس مردم از عالم قبر کاری صحیح است؟ به راستی آیا قبر خیلی خیلی وحشتناک است؟ در کل توصیه می شود این کلیپ را نگاه کنید.

از هولناک‌ترین عذاب‌های قبر که میت در شب اول قبر به آن مبتلا می شود، فشار قبر است که مومن و کافر، کوچک و بزرگ، باید حد طبیعی و ناگزیر آن را تحمل کنند اما این فشار تحت اعمال انسان و پرونده ای که با اوست بسیار متغیر است.

 تنهایی قبر

از هولناک‌ترین عذاب‌های قبر که میت در شب اول قبر به آن مبتلا می شود، فشار قبر است که مومن و کافر، کوچک و بزرگ، باید حد طبیعی و ناگزیر آن را تحمل کنند اما این فشار تحت اعمال انسان و پرونده ای که با اوست بسیار متغیر است. ابو بصیر می‌گوید: به امام جعفر صادق(علیه‌السلام) گفتم: آیا احدى هست که از فشار قبر نجات پیدا کند؟ فرمود: پناه بخدا مى‏بریم از فشار قبر. چقدر قلیل و اندک هستند آن افرادى که از فشار قبر نجات پیدا کنند. (بحارالانوار، ج۶،ص۲۶۰)

قبل از هر چیز لازم است چند نکته را متذکر شویم.
۱٫ انسان پس از مرگ وارد عالمی می شود به نام«عالم برزخ» حیات برزخ و حقیقت باطن همین عالم دنیاست. دنیا ظاهری دارد و باطنی، ظاهر دنیا که بدان عالم مُلک گفته می شود همین دنیای مادی که ما در آن زندگی می کنیم که خصوصیات خاص خودش را دارد(مکان، زمان، مادی بودن…) همین دنیا باطنی دارد که بعضی خصوصیات عالم دنیا را داراست. مثلاً شکل و اندازه و رنگ و بو در آن عالم هم وجود دارد و لکن ماده در آنجا نیست. صورت مردمان برزخی رنگ و اندازه مشخصی دارد و در آنجا خوشحالی و مسرّت و غضب و نگرانی هست در آ نجا نور هست و لکن آنجا ماده نیست.

 تنهایی قبر

شب اول قبر تنها برای کسانی نیست که دفن می شوند حتی کسانی هم که بدنشان دفن نمی شود، باز عذاب قبر دارند سؤال قبر دارند شب اول قبر هم خواهند داشت وقتی قبر را به معنی عالم برزخ گرفتیم و شب آنجا را هم، مخصوص به وضع آنجا دانستیم لذا لازم نیست تا حتماً میت دفن شود آنگاه مراسم شب اول قبر برزخ صورت پذیرد.

دیگر لینک ها:

با این سبزی خوردنی موهای خود را پر‌پشت و زیبا کنید

اگر از جن و شیطان می ترسید و می خواهید با آن ها مبارزه کنید، حتما این کلیپ را ببینید.

وقتی زن در غرب تبدیل به یک کالای جنسی و شهوانی شده است+فیلم

چه طوری تمرکز ذهن و فکر داشته باشید؟ علت های عدم تمرکز ذهن چیست؟

حمله سگ خانگی به کودک ۴ ساله و زخمی شدن این کودک +فیلم

خیانت پزشک و کار غیر اخلاقی او وقتی که بیمار نیمه هوش بود+فیلم

عواقب فیلم های جنسی و مستهجن برای زوجین و جوانان چیست؟

مردی که زنده شد و بعد از زنده شدن از اتفاقات شب اول قبر سخن گفت+فیلم

ماجرای جالب حاج آقا قرائتی از رابطه جنسی حرام زن و شوهری در مکه

ماجرای زن تازه عروس که بعد از سه ماه عروسی زایمان کرد+فیلم

روسری بستن بسیار عجیب خانم ها که واقعا احمقانه است

سگ های قیمتی چهار میلیارد تومانی را که جزء گران ترین حیوانات دنیا هستند را ببینید.

علائم هایی در بدن که نشانه سرطان معده است+راه درمان این بیماری در طب سنتی

لحظه دستگیری یک داعشی در عراق، چطور التماس می کند.

رفتار وحشیانه و خشونت مربی مهد کودک با طفل ۸ ماهه را ببینید

جزئیات تجاوز جنسی به الهام ستاکی توسط مهدی فلاحتی در صدای آمریکا

فساد جنسی ترامپ و حرف های غیر اخلاقی ترامپ درباره دخترش

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.