وزیر دفاع آمریکا: هدف ما جنگ با کره شمالی نیست!


وزیر دفاع آمریکا: هدف ما جنگ با کره شمالی نیست!

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر دفاع آمریکا در دیدار با همتای خود از کره جنوبی در منطقه مرزی غیرنظامی حائل میان این کشور و کره شمالی ادعا کرد: هدف ما جنگ با کره شمالی نیست!

به گزارش مهر به نقل از شبکه تلویزیونی «سی‌اِن‌اِن»، «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا که کشورش آغازگر جنگ های متعددی بوده و غیرنظامیان زیادی را در سراسر جهان به قتل رسانده است، امروز جمعه در منطقه مرزی غیر نظامی حائل میان کره جنوبی و کره شمالی مدعی شد که واشنگتن و سئول به «راه حل صلح آمیز» در قبال کره شمالی متعهد هستند!

 

وزیر دفاع آمریکا در دیدار با همتای خود از کره جنوبی ادامه داد: هدف ما جنگ (با کره شمالی) نیست؛ بلکه خلع سلاح کامل و قابل راستی آزمایی در شبه جزیره کره را می خواهیم.

 

وی بدون اشاره به اقدامات متعدد تحریک آمیز واشنگتن در شبه جزیره کُره افزود: اقدامات تحریک آمیز کره شمالی، صلح منطقه ای و جهانی را تهدید می کند و پیونگ یانگ علیرغم محکومیت در شورای امنیت سازمان ملل متحد، هنوز به اقدامات و روش خود ادامه می دهد. 

 

لازم به ذکر است، سفر ماتیس به منظور انجام بسترسازی های لازم برای سفر هفته آینده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به منطقه جنوب شرقی آسیا به انجام رسیده است.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.