نارضایتی از عملکرد ویندوز ۱۰

نارضایتی از ویندوز 10

همانطور که می دانید ویندوز ۱۰  آخرین سیستم عاملی است که مایکروسافت تولید کرده است. با وجود این که این ویندوز بنا به گفته مایگروسافت از بهترین ویندوزها محسوب می شود، ولی عملا بر خلاف این ادعا ثابت می باشد.

من خودم شخصا ویندوز ۱۰ را نصب کردم و از عملکرد آن ناراضی بودم و ویندوز ۸٫۱ را دوباره نصب کردم و الان دارم از ویندوز ۸٫۱ استفاده می کنم.

معایبی که ویندوز  ۱۰ دارد (البته شاید روی سیستم من این طور بود) دیر بالا آمدن این ویندوز است. با این که رم لب تاب من ۶ گیگ و سی پی یو، ۴ است. البته من درایورهای این ویندوز را هم نصب کردم ولی تقریبا بی فایده بود.

معایب دیگری که دارد بعضی از نرم افزارها را برای بار اول بدون مشکل نصب و اجرا می کرد، اما بعدا برای اجرا شدن نرم افزار با پیغام خطا روبه رو می شدم.

البته اخباری هم از جاسوسی ویندوز ۱۰ شنیده می شود، که این ویندوز داده های موجود بر رایانه را بدون اطلاع کاربران به سرقت می برد. این مسئله نشان می‌دهد که کاربران ۱۰۰ درصد کنترل داده‌های خود در فضای شخصی را در اختیار ندارند و ویندوز ۱۰ می‌تواند حریم آنها را با خطراتی مواجه کند.

در سایت معتبری نوشته بود که : «اکنون ۵ ماه از عرضه عمومی نسخه نهایی ویندوز ۱۰ سپری می شود. نکته اینجاست که در چند ماه ابتدایی، سرعت پذیرش این سیستم عامل از سوی کاربران به شدت بالا بود اما با گذشت زمان، سرعت رشد ویندوز ۱۰ در میان کامپیوترهای شخصی و سایر دستگاه ها به شدت کاهش یافته است.»

در کل از من می شنوید ویندوز ۱۰ را نصب نکنید.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.