موانع تحقق بازاریابی سبز در صنعت بیمه ایرانword

موانع تحقق بازاریابی سبز در صنعت بیمه ایرانword

موانع تحقق بازاریابی سبز در صنعت بیمه ایرانword

 چکیده
در بازاریابی امروز، هزینه از دست دادن یک مشتری برابر است با از دست دادن منافع خدماتی که آن مشتری در طول عمر به آن نیاز دارد. بیمه ها را می توان جزو شریان های حیاتی اقتصادی هر کشور دانست. هدف عمده مدیریت بازاریابی بیمه، جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان قبلی و ایجاد آگاهی در زمینه نتایج بیمه است.
رشد روز افزون صنایع، وسایل نقلیه و افزایش روز افزون جمعیت در دنیا جامعه بشری را به این فکر انداخته است که تنها جایی که برای زندگی کردن وجود…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.