مقاله درباره ارزیابی اثرات اجتماعی رسانه های متحرک وغنی
مقاله درباره ارزیابی اثرات اجتماعی رسانه های متحرک وغنی
فرمت فایل: ورد- Word مرجع فایل – قابل ویرایش )
تعداد صفحه : ۲۶ارزیابی اثرات اجتماعی رسانه های متحرک وغنی خلاصه: ما دراین جا طرح اولیه یک تحقیق برای بررسی وبرآوردکردن اثر اجتماعی رسانه های متحرک غنی ( ویدئو، فاصله های رسانه ای، مجازی، مخلوط، واقعیت افزایش یافته متحرک وغیره) رادنبال می کنیم. هدف کشف شیوه ای است که رسانه های متحرک و غنی در زمینه های اجتماعی شکل داده می شوند، اثرات تقریبا متساوی واشکال به دور از همکاری در محیط…