مقاله درباره ارزیابی اثرات اجتماعی رسانه های متحرک وغنی

مقاله درباره ارزیابی اثرات اجتماعی رسانه های متحرک وغنی

فرمت فایل: ورد- Word  مرجع فایل – قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : ۲۶ارزیابی اثرات اجتماعی رسانه های متحرک وغنی خلاصه: ما دراین جا طرح اولیه یک تحقیق برای بررسی وبرآوردکردن اثر اجتماعی رسانه های متحرک غنی ( ویدئو، فاصله های رسانه ای، مجازی، مخلوط، واقعیت افزایش یافته متحرک وغیره) رادنبال می کنیم. هدف کشف شیوه ای است که رسانه های متحرک و غنی در زمینه های اجتماعی شکل داده می شوند، اثرات تقریبا متساوی واشکال به دور از همکاری در محیط…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.