معرفی ۳۷ مدل روفرشی پرفروش

روفرشی پرفروش

استفاده از فرش چه مزایایی دارد؟
تمیز نگه داشتن خانه یکی از مواردی است که همیشه برای خانم های خانه دار مهم است و آنها بخشی از وقت خود را صرف نظافت می کنند. با باروری ، این قسمت از طرز تفکر زنانه شکل جدیدی به خود می گیرد.
دادن دارو ، غذا دادن و بازی همه از فعالیت های طبیعی است. شاید اولین جایی که خانم های خانه دار نگران کثیف شدن آن هستند فرش است ، زیرا لکه ها به راحتی از روی فرش پاک نمی شوند و شستن کل فرش می تواند گران باشد و در خانه قابل شستشو نیست. همچنین ممکن است فکر کنید برای محافظت از فرش خود در خانه از دستهای کثیف و روغنی ، به یک ایده اساسی نیاز دارید که فرشهای Callach فر می تواند ایده ای بکر برای رفع این نگرانی باشد.

[BASALAM21615400697]

  1. فرشهای کلاسیک: این نوع روکش ها دارای طرح های آجری ، اسپری ، الاستیک و ترنج هستند و به دلیل ضخامت کمتری که دارند ، برای سفر و گردش مناسب هستند.
    ۲- فرش های مدرن: این فرش ها برای خانه ها و تزئینات مدرن مناسب است. همچنین فرش های کلاچیو از الیاف شانل (مخمل) ساخته شده و از زیبایی بالایی برخوردار هستند. بعضی از آنها به دو صورت قابل استفاده است و اگر یک طرف کثیف شود می توانید از طرف دیگر استفاده کنید.
    ۳- فرش ابریشم مدرن: این فرش نوعی فرش مدرن است که از الیاف ابریشم مصنوعی بافته می شود و از نظر نرمی و شفافیت نخ زیبایی بسیاری به فرش شما می بخشد. برای کسانی که نسبت به پرزهای فرش بسیار حساس هستند ، مسلما فرش های ابریشمی و بدون پرز انتخاب خوبی است.
    روکش مخمل یکی از مهمترین محصولات سایت ماست که ظاهری منحصر به فرد به منزل شما می بخشد و با دکوراسیون شما مطابقت دارد.
    نوع دیگر فرش های کلاچیو فرش های مخملی است که از پارچه ای ضخیم بافته شده و روی فرش ها پهن می شود ، بنابراین از فرش در برابر آسیب هایی مانند نور خورشید ، آلودگی یا آب و مواد غذایی که ممکن است روی آن ریخته شود ، محافظت می شود.
    فرش ها انواع مختلفی دارند که ما به شما پیشنهاد می دهیم و می توانید بر اساس سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید و از آن برای پوشاندن فرش های با ارزش در خانه خود استفاده کنید.

جهت مشاهده مدل های زیبای روفرشی کلیک کنید

روفرشی کشدار
روفرشی ترک
روفرشی جدید
روفرشی کشدار ایرانی
روفرشی ارزان
روفرشی ترک کشدار
روفرشی دیجی کالا
روفرشی نیکزاد
روفرشی زرین یزد
روفرشی مدرن

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *