معرفی و خرید ۴۰ مدل پرفروش تی شرت مردانه

خرید خرید تی شرت مردانه ارزان

پیراهن های گردن هفتم ممکن است در نگاه اول به اندازه تی شرت های گرد گرد جذابیتی نداشته باشند اما مطمئن باشید این طرح تی شرت به یک دلیل وجود دارد. یقه های چین دار به طور کلی برای مصرف کنندگان با تی شرت های گشاد مناسب است. شکل یقه در این تی شرت ها باعث می شود تا قسمت جلویی شما مرتب تر به نظر برسد.


[digikala21616917785]

جهت مشاهده مدل های دیگر تی شرت مردانه کلیک کنید

جهت مشاهده مدل های دیگر تی شرت مردانه کلیک کنید

جهت مشاهده مدل های دیگر تی شرت مردانه کلیک کنید

هرچه یقه و شکل هفته بزرگتر باشد ، صورت و بدن شما لاغرتر می شود و حواس مخاطب از چهره شما بیشتر می شود. بنابراین اگر بالاتنه شما صاف است و هیچ برآمدگی ندارد ، پس این مدل کاملاً دلسرد شده است.

همچنین ، از آنجا که یقه تی شرت هفت گردن اضافی در قسمت بیرونی پیراهن باقی می گذارد ، برای افراد کوتاه قد نیز مناسب تر است و آنها را بلندتر نشان می دهد.
این اولین بار است که ارتش آمریکا از پیراهن گردن گرد غول پیکر برای لباس پوشیدن سربازان و افسران خود استفاده می کند. بله ، شما غریبه نیستید. آمریکایی ها در سراسر جهان به دلیل استفاده راحت و سخاوتمندانه از تجهیزات شناخته شده اند. ماشین بزرگ ، خانه بزرگ و البته تی شرت های گردن راحت. تی شرت های گردن خنک ترین و راحت ترین ها هستند و باید این قانون ساده را بخاطر داشته باشید. در گرمترین روزهای تابستان ، بهترین لباس شب یک تی شرت مردانه گردن گرد است. تی شرت های گردن گرد معمولاً برای افرادی با طرح های باریک مناسب هستند ، زیرا باعث می شوند تنه و شانه های شما بزرگتر از حد معمول باشد. به همین دلیل بدنسازان و افرادی که می خواهند متناسب به نظر برسند ، تی شرت های گرد گرد دارند.

تی شرت مردانه
تیشرت مردانه دیجی کالا
تی شرت مردانه ارزان
تیشرت مردانه مارک دار
تیشرت مردانه سفید
تیشرت مردانه زرد
تیشرت مردانه یقه دار
تیشرت مردانه ساده
تیشرت مردانه خاص
تیشرت مردانه بنفش

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *