معرفی و خرید ۶۰ مدل پرفروش پخش کننده خودرو

پخش کننده اف ام خودرو

پخش کننده ها برای خودروهایی که پخش کننده ای با اتصال فلش یا بلوتوث ندارند بسیار مفید است. علاوه بر پخش موسیقی ، از این محصول می توان برای تماس از طریق اتصال بلوتوث به تلفن همراه و همچنین شارژ تلفن یا رایانه لوحی استفاده کرد. با اتصال بلوتوث دستگاه به تلفن همراه یا رایانه لوحی و استفاده از دکمه مخصوص پخش کننده ، می توانید به تماس های تلفنی پاسخ دهید ، این عملکرد باعث افزایش امنیت درایور می شود.

[BASALAM81623604851]
[digikala81623604016]

[digikala51616209175]

[digikala51623604684]

این دستگاه روی قسمت فندک اتومبیل قرار گرفته و از آنجا که ابعاد کوچکی دارد ، فضای زیادی را اشغال نمی کند و همچنین این پخش کننده درگاه فندکی جداگانه ای را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما امکان اتصال همزمان فندک یا هر وسیله دیگری را بدهد . بودن.

[digikala31623605229]

جهت خرید و مشاهده انواع پخش کننده اف ام خودرو کلیک کنید

بسیاری از ضبط کننده ها (حتی ضبط کننده های امروزی) از کابل فلش یا IUX و بلوتوث پشتیبانی نمی کنند. اما همه ما دوست داریم در ماشین خود موسیقی گوش دهیم. خوب ، اگر قطعاً می خواهیم در ماشین به موسیقی گوش دهیم؛ یا باید از کابل IUX استفاده کنیم ، یا باید از فلش استفاده کنیم ، یا اگر ضبط ما دارای بلوتوث است ، باید از بلوتوث آن استفاده کنیم.
حالا فرض کنید ضبط شده شما هیچ کدام از اینها را ندارد ، شما چه کار می کنید؟ (شاید جالب باشد که بدانید همه ۲۰۶ اتومبیل جدید ایرانی دیگر از بلوتوث پشتیبانی نمی کنند !!). به هیچ وجه نگران نباشید زیرا دستگاهی به نام FM Player وجود دارد که این مشکل را برطرف می کند.
پخش کننده FM دستگاهی است که به سوکت فندک ماشین شما متصل می شود و از طریق آن می توانید آهنگ های خود را از ضبط ماشین پخش کنید.

جهت خرید و مشاهده انواع پخش کننده اف ام خودرو کلیک کنید

پخش کننده اف ام خودرو مدل carg7
پخش کننده اف ام خودرو مدل tin-bt06
پخش کننده اف ام خودرو باسئوس مدل ccall-tm
پخش کننده اف ام خودرو باسئوس مدل t typed s-09a
پخش کننده اف ام خودرو باسئوس مدل cctm-b01
پخش کننده اف ام خودرو مدل carg7-2
پخش کننده اف ام خودرو باسئوس مدل t typed

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *