معرفی و خرید ۱۶ نوع اردو خوری بسیار شیک و جالب

خرید اردو خوری

اگر عاشق سرو انواع پیش غذاها ، میان وعده های کوچک ، سالادها و دسرها هستید یا جزو افراد خوش ذوقی هستید که علاقه زیادی به تزیین میز پذیرایی دارند ، در گروه کاربران انواع اردوها قرار دارید.

جهت مشاهده مدل های دیگر اردو خوری کلیک کنید

، با توجه به گستردگی و تنوع دامنه کارایی و کاربرد کمپینگ ، خرید یک یا چند نمونه از این محصول برای هر خانه ضروری است. اما چگونه می توان برای تزیین میز یا انواع میزها از مکانهای اردوگاهی بیشترین استفاده را برد ،

[digikala41616173304]

کاربرد خوردن

وظیفه اصلی اردوها تزیین میز و قرار دادن غذاهای مشابه یا خانوادگی به طور جداگانه اما متحد است.

مهمانی هرچه رسمی تر باشد ، تعداد خوراکی ها یا ترشی ها بیشتر می شود. قرار دادن چندین ظرف روی میز کار به جز ایجاد شلوغی کاری ندارد.

جهت مشاهده مدل های دیگر اردو خوری کلیک کنید

چنین میزهایی مهمانان را گیج می کند و شخصیت نامناسبی از شما را در ذهن آنها نقش می بندد. خوشبختانه کمپینگ یک راه حل ساده است که در این شرایط به شما کمک می کند.
چگونه انواع میزها یا سفره ها را با کمپینگ تزئین کنیم؟

قبل از هر اقدامی هدف خود را برای تزئین انواع سفره ها یا میزها با کمپینگ تعیین کنید. بهتر است شکل ظاهری و استفاده از کمپ در کنار هم قرار بگیرد ، تا دکوراسیون زیبا و جذاب تری داشته باشید.

جهت مشاهده مدل های دیگر اردو خوری کلیک کنید

اگر هدف شما چیدن غذاهایی مانند سالاد ماکارونی ، سالاد زیتون ، پوره و … است ، از اردوگاه حلزون استفاده کنید. شکل محفظه حلزون به تنهایی می تواند به عنوان چاشنی برای چنین تنقلاتی مفید باشد.

غذاهای شماره گذاری شده مانند رولت را که تزئین آن سخت است و یا ایده خاصی در زمینه تزئین در اردوگاه های حلزون ندارید قرار دهید.

جهت مشاهده مدل های دیگر اردو خوری کلیک کنید

هنگام چیدن میز ، به دنبال ظروف جداگانه برای قرار دادن ماست ، سالاد یا چین ها نباشید ، این فقط میز شما را بهم می ریزد و زیاد به نظر نمی رسد. کمپ های چند تکه بسیار خوبی برای این منظور طراحی شده اند. تنها کاری که باید بکنید انتخاب غذاهای مناسب برای یک اردوگاه است. به عنوان مثال یک اردوگاه را با انواع ترشی و اردوگاه بعدی را با انواع ماست و … پر کنید.

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *