معرفی بیش از ۲۰ مدل آنتن پرفروش هوایی، رومیزی و دیجیتال

خرید آنتن هوایی و رومیزی

اولین قدم در خرید آنتن انتخاب آنتن مناسب است و بسته به قوی یا ضعیف بودن سیگنال باید به ارتفاع آنتن از سطح زمین و ساختمانهای جانبی نیز توجه کنید.
برای تنظیم ارتفاع آنتن ، زیرا کیفیت تصویر و قدرت سیگنال را تحت تأثیر قرار می دهد ، بهتر است در ارتفاع نصب شود و سقف یا بالکن مکان خوبی است. برای جلوگیری از ایجاد صدا از عایق استفاده کنید و در صورت عدم موفقیت می توانید از تقویت کننده در کنار آنتن استفاده کنید.
نکته بعدی این است که اگر آنتن شما جهت دار است ، باید آن را به سمت ایستگاه پخش بچرخانید و برای این کار باید به نقشه آنتن FCC یا DTV یا برج های مخابراتی و فرستنده های سیگنال نگاه کنید.
تقویت کننده را برای افزایش تصاویر تلویزیونی انتخاب کنید
پایه آنتن باید طوری نصب شود که آنتن با پشت بام دو متر فاصله داشته باشد.
عامل دیگر در انتخاب آنتن ، خلاص شدن از شر کابل های بزرگ است. انتخاب آنتن HDTV گزینه خوبی است و کار را بسیار آسان می کند.

[digikala91616465205]

برای مشاهده مدل های دیگر آنتن هوایی، رومیزی و دیجیتال کلیک کنید

برای مشاهده مدل های دیگر آنتن هوایی، رومیزی و دیجیتال کلیک کنید

برای مشاهده مدل های دیگر آنتن هوایی، رومیزی و دیجیتال کلیک کنید

آنتن مرکزی چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که آنتن مرکزی چیست و چگونه کار می کند. آنتن مرکزی سیستمی متشکل از دستگاههای مختلف است که تصاویر داخلی ، تصاویر و سیگنالهای ماهواره ای یا تصاویر ویدئویی را دریافت می کند و آنها را به چندین گیرنده می فرستد.

نحوه کار این آنتن بسیار ساده است. در واقع ، آنتن سیگنال ها را از فرستنده دریافت می کند و پس از تقویت سیگنال های دریافتی ، آنها را تقسیم کرده و با کابل به گیرنده های مختلف می فرستد. بنابراین ، آنتن مرکزی دارای بخشهای مختلفی از جمله بخش دریافت ، بخش تقویت ، بخش توزیع و بخش انتقال است.

قسمت دریافت کننده شامل آنتن و مبدل تصویر ویدئویی است ، تصاویر تلویزیونی و ماهواره ای توسط آنتن دریافت می شوند و توسط مبدل تصویر ویدئویی و تصاویر داخلی مانند تصاویر دوربین مدار بسته دریافت می شوند. از آنجا که سیستم آنتن مرکزی برای چندین گیرنده استفاده می شود ، این آنتن باید سیگنالهای دریافتی را تقویت کند.

بنابراین ، از یک تقویت کننده قدرتمند برای تقویت سیگنال در این سیستم استفاده می شود. در بخش تقسیم ، سه نوع تقسیم به تقسیم نهایی ، سیگنال و سیگنال تقسیم می شوند که به ترتیب توسط TPF ، splitter و switcher انجام می شود. سرانجام ، سیگنال ها توسط کابل های کواکسیال به گیرنده ها منتقل می شوند.

خرید آنتن تلویزیون
خرید آنتن تلویزیون سیماران
خرید آنتن تلویزیون هانی
خرید آنتن تلویزیون برای کامپیوتر
خرید انتن تلویزیون برای گوشی
خرید آنتن تلویزیون در مشهد
خرید آنتن تلویزیون ارزان
فروش آنتن تلویزیون در اصفهان
فروش آنتن تلویزیون مشهد
فروش آنتن تلویزیون در مشهد

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *