معاون ورزشی باشگاه استقلال: رای کمیته استیناف را می‌شکنیم/ این نوع قهرمانی برای پرسپولیسی‌ها جداب نیست

معاون ورزشی باشگاه استقلال: رای کمیته استیناف را می‌شکنیم/ این نوع قهرمانی برای پرسپولیسی‌ها جداب نیست

معاون ورزشی باشگاه استقلال: رای کمیته استیناف را می‌شکنیم/ این نوع قهرمانی برای پرسپولیسی‌ها جداب نیست

اخبار,اخبار ورزشی,علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: مطمئن باشید رای کمیته استیناف را به دادگاه CAS می بریم و این رای را خواهیم شکست.

به گزارش فارس، علی خطیر معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه کمیته استیناف رای را به نفع تیم پرسپولیس صادر کرده است گفت: نمی دانم در این مورد چه بگویم ولی مطمئن باشید رای را به دادگاه CAS می بریم و این رای را خواهیم شکست.

 

وی افزود:بازی را سه روز قبل از حضور ما در ایران لغو کردند که این موضوع اصلا  درست نیست. روزانه ۲۰ پرواز از ترکیه به سمت ایران می‌آید و ما می‌توانستیم در این دیدار شرکت کنیم.وقتی ما نماینده به شورای تامین فرستادیم یعنی می خواستیم بازی کنیم.شما صورتجلسه ای از باشگاه استقلال دیده اید که نمیانده ما آن را امضا کرده باشد؟

 

معاون استقلال ادامه داد:باشگاه استقلال فقط درخواست تغییر تاریخ بازی را داده بود نه لغو آن را.اگر آقای ملکی در جلسه شورای تامین حضور پیدا کرده آیا نامه ای را امضا کرده است؟شورای تامین و جلسه آن برای براگزاری یک مسابقه نیست و آنها فقط در مورد حواشی بازی و بلیط فروشی و …تصمیم گیری می‌کنند.

 

خطیر در ادامه تاکید کرد:همین پرسپولیس درخواست کرده بود که به خاطر بازی لیگ قهرمانان زمان بازی داخلی اش تغییر کند و سازمان لیگ هم این کار را کرد.ما هم درخواست کردیم که زمان بازی را تغیر دهند.در هیچ کجا هم اعلام نکردیم که بازی نمی کنیم.ما می‌توانستیم بنشینیم و بر سر زمان بازی با سازمان لیگ توافق کنیم اما دوستان رای را به نفع حریف صادر کردند.

 

وی در خصوص اینکه برانکو و گرشاسبی هم اعلام کرده بودند دوست ندارند اینگونه جام بگیرند گفت: خود پرسپولیسی ها هم اینگونه جام گرفتن را قبول ندارند.مساله بسیار ساده بود ولی سازمان لیگ و فدراسیون علیه ما رای داد.اینگونه قهرمانی برای پرسولیس هم جذاب نیست.

 

خطیر در خصوص اینکه گفته می شود استقلالی‌ها پول شکایت به CAS را ندارند چون یازالده از این باشگاه شکایت کرده است گفت: این مسائل چه ربطی به هم دارد؟ پرونده یازالده هنوز به مرحله حکم نرسیده و ما محکوم نشده‌ایم. پرونده در جریان است و ما دفاعیات خودمان را ارسال کرده‌ایم.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.