معاون اوباما خطاب به ترامپ: زمان آن رسیده که بزرگ شوید


معاون اوباما خطاب به ترامپ: زمان آن رسیده که بزرگ شوید

  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,معاون اوباما

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا ضمن انتقاد شدید از رئیس جمهور وقت کشورش پیش‌بینی کرد که روسیه بار دیگر در انتخابات آمریکا مداخله خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا طی سخنرانی در شورای شیکاگو در امور جهانی به شدت از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و سیاست‌هایش انتقاد کرد.

 

وی گفت: ما باید این توئیت‌بازی‌ها را متوقف کنیم این کار کاملا بچه‌بازی است. زمان آن رسیده که بزرگ شوید و همانند یکی از رهبران جهان عمل کنید.

 

بایدن معاون باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا زمانی که در کاخ سفید حضور داشت سیاست‌های بین‌المللی را در رأس امور خود قرار داده بود.

 

وی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به تلاش برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات داخلی با ایجاد اختلاف در کشورهای اروپایی و آمریکا متهم کرد.

 

بایدن گفت: حمله روسیه به انتخابات ما تنها یک رویداد نبود. تلاش‌ها برای دروغ پراکنی، نفوذ در شبکه‌های ما، فاسد کردن نهادهای سیاسی ما ادامه دارد و از آنجایی که ما در سال ۲۰۱۸ میلادی با انتخابات مهم پارلمانی مواجه هستیم، مطمئنم که این مداخله از سوی روسیه یک بار دیگر صورت خواهد گرفت.

 

بایدن همچنین از ترامپ به خاطر عدم اقدامی جدی در برابر مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی آمریکا انتقاد کرد و گفت: سیاست‌های بین‌المللی ترامپ از جمله خروج از معاهده شراکت ترنس پاسیفیک به طور کلی ائتلاف‌های آمریکا را تهدید می‌کند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.