مدیر حقوقی باشگاه پدیده: پیگیر ماجرای کسر ۶ امتیاز هستیم/ به یکباره که حکم صادر نمی‌شود!


مدیر حقوقی باشگاه پدیده: پیگیر ماجرای کسر ۶ امتیاز هستیم/ به یکباره که حکم صادر نمی‌شود!

اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال پدیده مشهد

مدیر حقوقی باشگاه پدیده خراسان در واکنش به کسر ۶امتیاز از سوی فیفا گفت: مستنداتی در باشگاه وجود نداشته است و به یکباره رای اعلام شده است و ما پیگیر حل این موضوع هستیم.

به گزارش ایلنا، دکتررضا شاه منصوری درخصوص حکم کسر ۶ امتیاز از تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: از ابتدای فصل بدنبال حل پرونده بازیکنان خارجی خود از فصل های قبل هستیم و توانستیم برخی از آنها را حل نمایید و الباقی با توجه به تفاهمی که با بازیکنان و وکلای انان انجام شده به زودی این پرونده ها هم بسته خواهد شد.

 

وی در خصوص زوران کنزوویچ اظهار کرد: در این رابطه متاسفانه از فصل های قبل در باشگاه به صورت منسجم و جدی پیگیری در این خصوص نبوده و اصلا مستنداتی که گویا باشد در باشگاه وجود نداشته است و به یکباره رای اعلام شده است و ما پیگیر حل این موضوع هستیم.

 

وی افزود: اتفاقا در دوره جدیدمدیریت باشگاه در فصل جاری یکی از اولویت ها بحث حل و فصل این موارد بوده است و مبالغی پرداخت شده است و این روند همانطور که گفتم در حال انجام و تعیین تکلیف بود که به یکباره از بازیکنی که طی یکسال گذشته هیچ نامه ای نیامده بود رای برای ما ارسال می‌شود.

 

شاه منصوری در پایان گفت: طی چند روز آینده تکلیف این مهم را روشن خواهیم کرد و نمیگذاریم شکایاتث که از قدیم برای باشگاه پدیده به ارث گذاشته شده است ما را از هدفمان در این فصل عقب بیندازد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.