مدیریت اسناد و گزارش نویسی مالی

مدیریت اسناد و گزارش نویسی مالی

مدیریت اسناد و گزارش نویسی مالی

جزوه مدیریت اسناد و گزارش نویسی مالی ؛ 
شامل : مدیریت : ارسال و مراسلات ، گزارش ها ، دستورالعمل ها و مکاتبات ؛ ارکان و ارزش سند ؛ امحاء اوراق زاید ؛ انواع ارتباطات ؛ وسائل ایجاد ارتباط ؛ شناخت و انواع نامه‌های اداری ؛ مراحل تهیه نامه‌های اداری ؛ اصول بایگانی اسناد و مدارک فنی ؛ سیستم دبیرخانه مکانیزه ( اتوماسیون اداری )‏ و … در ۳۷ صفحه می باشد.

فهرست مطالبعنوان ‏ صفحهتعاریف و اصطلاحات مدیریت اسناد و امور دفتری ‏3‏تعریف…

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *