مدل های زیبا و به روز روتختی

روتختی را می توان در چیدمان اتاق خواب نقش اول در زیبایی دانست اما روتختی علاوه بر زیبابودن باید کیفیت و مقاومت داشته باشد.

اتاق خواب از جمله بخش های منزل است که علاوه بر زیبابودن باید مکانی پر از آرامش باشد زیبایی و سادگی اتاق خواب نقش قابل توجهی در آرامش آن دارد. یکی از گزینه های مهم که در زیبایی اتاق خواب نقش چشمگیری دارد روتختی است. روتختی را می توان در چیدمان اتاق خواب نقش اول در زیبایی دانست اما روتختی علاوه بر زیبابودن باید کیفیت و مقاومت داشته باشد.

 

رنگ اتاق خواب هم مهم است. برای انتخاب رنگ دو حالت وجود دارد: یکی انتخاب رنگی که با سایر رنگ های موجود در اتاق همخوانی داشته باشد و دیگری انتخاب رنگی که با کل رنگ ها کاملاً متفاوت باشد و در حقیقت ضد رنگ های موجود در اتاق باشد. اگر بیشتر به طرح های سرد و ساده علاقه دارید انتخاب مدل های تک رنگ بهترین گزینه خواهد بود. برای تنوع بیشتر از رنگ هایی استفاده کنید که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

انتخاب روتختی برای اتاق خواب به دلیل تنوع در رنگ و شکل شاید کار دشواری باشد. اگر قبل از خرید نکاتی همچون سنتی یا امروزی بودن آن؛ مجلل یا ساده بودن؛ رنگ سرد یا گرم داشتن آن را در نظر بگیرید می توانید انتخابی درست داشته باشید.

 

حتما این نکته را به یاد داشته باشید هر روتختی؛ برای هر تختخوابی مناسب نیست زیرا تختخوابی با چوب های سنگین و کارشده حتما روتختی مجلل و سنگین را طلب می کند و روتختی ساده با رنگ های ملایم برای تختخواب های ساده که تاجی بلند ندارد بسیار مناسب است.

 

مرغوبیت و کیفیت روتختی

بهتر است قبل از خرید روتختی و روبالشتی و ملحفه ها از سایز دقیق تشک و بالشت ها مطمئن شوید زیرا بعضی از تشک ها و بالشت ها اندازه استاندارد ندارند.

 

حتما ملحفه ای که روی تشک قرار می گیرد از جنس نخ یا کتان و نرم و لطیف باشد تا هنگام تماس بدن با آن حساسیت ایجاد نکند. به دلیل شست و شو زی ملحفه روتشکی حتما از جنس مرغوب و باکیفیت انتخاب شود.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.