مداحی کودک که همه را شگفت زده کرد+فیلم

کلیپی از مداحی یک کودک که همه را شگفت زده کرد

فیلم همخوانی یک کودک خردسال با مداحی “منم باید برم” سیدرضا نریمانی این روزها و پس از شهادت محسن حججی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

شیرین زبانی یک کودک با مداحی به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از شهادت شهید محسن حججی هر فردی برای عرض ارادت خود به خاندان اهل بیت و احترام به خون این شهید نوعی واکنش در شبکه های اجتماعی نشان داده است، از مادری که نام کودک خود را به محسن تغییر داد تا انتشار ویدئوها، کلیپ ها، عکس نوشته‌ها و حتی دلنوشته‌هایی که حاصل تغییرات روحی افراد پس از شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی بود.

شهید محسن حججی با شهادتش غوغایی در ایران و جهان اسلام به پا کرد، دشمن با ترفندی پس از انتشار ویدئوی شهادت و اسارت این شهید والامقام تلاش داشت تا ترس و دلهره در میان مسلمانان ایجاد کند غافل از اینکه مسلمانان فدایی خاندان اهل بیت علیهم السلام هستند و خون این شهید سرچشمه جوشانی برای اتحاد و انسجام هرچه بیشتر جهان اسلام و مبارزه با کفر شد.

به گفته همسر شهید حججی، وی به مداحی معروف “منم بایدبرم” با نوای سیدرضا نریمانی بسیار علاقه‌مند بود و مدام این مداحی را با خود زمزمه می‌کرد. مادران عاشق اهل بیت و حضرت زینب (س) برای عرض ارادت به این خاندان و پرورش فرزندانشان در راه شهید حججی ها از کودکی، فرزندان خود را با این نوا آشنا کرده‌اند.

در ادامه فیلمی از شیرین زبانی یک کودک با مداحی “منم باید برم” را ببینید.

شیرین زبانی یک کودک با مداحی

منبع: yjc.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.