متهم آزار و اذیت ۲۰ کودک و زن تهرانی: هر روز زنگ ۲ هزار خانه را می‌زدم


متهم آزار و اذیت ۲۰ کودک و زن تهرانی: هر روز زنگ ۲ هزار خانه را می‌زدم

اخبار,اخبار حوادث

هر روز به منازل بسیاری (حدود ۲ تا ۳ هزار منزل) مراجعه می‌کردم و زنگ خانه‌ها را می‌زدم، با پرسش از بچه‌ها اطمینان پیدا می‌کردم که پدر و مادر یا بزرگتری داخل منزل نیست و…

به گزارش تسنیم، هفتم دی ماه ۹۷ پرونده‌ای از کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

شاکی این پرونده در شکایت خود عنوان کرده بود که سارق در زمان عدم حضور وی و همسرش در منزل و در حالیکه دختر هشت ساله آنها در خانه به تنهایی حضور داشته، وارد خانه شده و علاوه بر سرقت بیش از ۲۰ میلیون پول و طلاجات داخل خانه، دختر آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و نهایتاً با بستن دست و پای دختر هشت ساله و قرار دادن وی داخل یکی از اتاق‌ها از محل متواری شده است.

 

پس از طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای شناسایی و بازداشت متهم دست به کار شده و پرونده‌های مشابه دیگری در مناطق مختلف خانی‌آباد، نازی‌آباد، منیریه، فلاح و مولوی مطرح و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

 

در تمام پرونده‌های دیگر نیز شخصی به شیوه‌ای یکسان و با اطمینان از غیبت پدر و مادر داخل خانه، ضمن معرفی خود به عنوان دوست خانوادگی، اعتماد کودکان پنج تا ۱۳ ساله را جلب کرد و در ادامه علاوه بر سرقت طلا و پول از خانه‌ها، کودکان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده و در تمام سرقتهای منجر به آزار و اذیت و در زمان ترک محل سرقتها، دست و پای کودکان را بسته و از خانه شکات متواری شده بود.

 

در نهایت با بهره‌گیری از تصاویر دوربینهای مداربسته، انجام چهره‌نگاری، بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار و دیگر اقدامات پلیسی، یکی از مجرمان سابقه‌دار به نام امیر ( متولد۱۳۶۵) شناسایی و در ساعت ۲۲ روز چهارشنبه مورخ ۱۲ دی ۹۷ بازداشت شد.

 

تحقیقات اولیه از امیر نشان داد وی در ساعات مختلف شبانه‌روز (صبح و بعدازظهر) با موتورسیکلت، دوچرخه یا با پای پیاده به محل وقوع جرم رفته و در زمان وقوع برخی از جرمها نیز از کلاه‌گیس استفاده کرده است.

 

امیر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره نحوه سرقت و آزار و اذیت کودکان، گفت: هر روز به منازل بسیاری ( حدود ۲ تا ۳ هزار منزل) مراجعه می‌کردم و زنگ خانه‌ها را می‌زدم، با پرسش از بچه‌ها اطمینان پیدا می‌کردم که پدر و مادر یا بزرگتری داخل منزل نیست و به این بهانه که برای پدر خانواده پول آورده‌ام، وارد خانه شده و طلا و پول سرقت می‌کردم.

 

این متهم که در جریان آزار و اذیت کودکان از سلاح سرد نیز استفاده کرده، می‌گوید ۱۰ سال اعتیاد به شیشه دارد و در کودکی پدر و مادرش را از دست داده، پدرش در یک دعوا کشته شده و پس از آن با مادربزرگ و پدربزرگش زندگی کرده است.

 

امیر که ۳۲ سال سن دارد و از سن ۱۵ سالگی مرتکب اعمال مجرمانه شده، می‌گوید: زمانیکه وارد خانه می‌شدم، دست و پای بچه‌ها را با طناب یا روسری می‌بستم و با تهدید چاقو آنها را مورد اذیت و آزار قرار می‌دادم.

 

این شیطان‌صفت در جریان یکی از سرقتها وارد یک مهدکودک شده و با میله‌گرد، زن جوانی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

 

تا امروز تعداد شاکیان این متهم به حدود ۲۰ مورد رسیده و با انتشار چهره بدون پوشش متهم، تلاش برای شناسایی دیگر شکات ادامه دارد.

 


کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *