مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش تجاری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش تجاری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش تجاری

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش تجاری فرمت فایل: word
تعداد صفحات: ۳۰
توضیحات
به کارگیری فناوری نوین اطلاعات در سازمان ها باعث بهبود فرآیند کسب و کار و افزایش مزیت رقابتی آن ها نسبت به رقبا می شود. نقش اطلاعات در سازمان های امروزی بر کسی پوشیده نیست. در عصر اطلاعات و محیط کسب و کار رقابتی و به سرعت در حال تغییر کنونی، دسترسی به اطلاعات صحیح، خلاصه شده و کاربردی مورد نیاز سازمان، می تواند سازمان ها را در پیش بینی، تحلیل های تجربی و تصمیم…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.