مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریانفرمت فایل: word
تعداد صفحات: ۶۵
توضیحات
با توجه به این مطلب که در دنیای رقابتی امروز عنوان می شود: هزینه جذب مشتری جدید به مراتب بیش از هزینه نگهداری مشتریان کنونی است. محققان عنوان داشته اند که پیروی از اصول بازاریابی رابطه مند می تواند سهم عمده ای در حفظ و نگهداری مشتریان کنونی و در نتیجه سودآوری شرکت داشته باشد و می توان آن را یک مزیت رقابتی ممتاز برشمرد. با مطالعه و بررسی تحقیقات…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.