مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیکفرمت فایل: word
تعداد صفحات: ۶۰
توضیحات
امروزه بانکها نقش اساسی ومهمی در رشد وتوسعه اقتصادی کشورها ایفا می نمایند.بانک عبارت ازیک رشته فعالیت اقتصادی است که ایجاد اعتبار می کند وامر پرداختها ونقل وانتقال وجوه را تسهیل می کند. بانکها می توانند باکسب رضایت بیشتر مشتریان وتشویق آنها به پس انداز وتجهیز پس انداز وتراکم سرمایه وجمع آوری سرمایه های کوچک وبکار انداختن آنها دررشته…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.