قنبری: استقلال و پرسولیس همیشه بدهکارند اما هزینه می‌کنند/ سپاهان قطعا موفق می‌شود

قنبری: استقلال و پرسولیس همیشه بدهکارند اما هزینه می‌کنند/ سپاهان قطعا موفق می‌شود

قنبری: استقلال و پرسولیس همیشه بدهکارند اما هزینه می‌کنند/ سپاهان قطعا موفق می‌شود

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , قنبری
پیشکسوت باشگاه سپاهان می‌گوید که با توجه به تفکرات قلعه نویی سپاهان در فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال موفق می‌شود. 

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپاهان که پارسال شرایط خوبی نداشت و تا آخرین هفته‌های لیگ از گزینه های سقوط بود، با جذب قلعه نویی و بازیکنان مدنظر او و همچنین برپایی اردوهای تدارکاتی در کردان و ترکیه امیدوار است بتواند دوباره به اوج برگردد.

 

کریم قنبری پیشکسوت این باشگاه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا جایی که من می‌دانم و از دور دیده‌ام باشگاه امکانات لازم را در اختیار قلعه نویی قرار داده است. البته نمی‌دانم که نفرات اول لیست درخواستی قلعه نویی همین بازیکنانی هستند که جذب شده‌اند یا خیر. باشگاه سپاهان همیشه خواسته‌های سرمربیانش را برآورده کرده است. فصل قبل هم تیم با تفکرات کرانچار بسته شد.

 

او در مورد این که گفته می‌شود باشگاه سپاهان هزینه‌های هنگفتی در این فصل کرده است هم تصریح کرد: من در جایگاه مدیریت کلان نیستم. هر هزینه‌ای شده نظر مدیریت بوده است. سال گذشته هم کرانچار امکاناتی را که نیاز داشت گرفت و فصل گذشته هم این صحبت‌ها بود. زمانی شما هزینه‌ای می‌کنید و ارزشش را دارد. زمانی جیب شما پر است و هزینه می‌کنید و زمانی هم خالی است.

 

قنبری از انتقادهای یک سویه به باشگاه سپاهان انتقاد کرد و گفت: در جایی خواندم که نکونام گفته بود پرسپولیس و استقلال همیشه می‌گویند بدهکار هستند. بله این حرف درستی است آنها همیشه می‌گویند بدهکار هستند اما همیشه هر بازیکنی را که می‌خواهند جذب می‌کنند و راحت هزینه می‌کنند. این صحبت‌ها همیشه اطراف سپاهان بوده اما با تیم‌های دیگر کاری ندارند.

 

پیشکسوت سپاهان در پایان بیان کرد: با چیزهایی که روی کاغذ می‌بینم و با توجه به تفکرات قلعه‌نویی، سپاهان قطعا موفق می‌شود.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.