قلعه‌نویی با استقلال قلعه‌نویی شد/ طلبکاران منتظر مدیرعامل نباشند


قلعه‌نویی با استقلال قلعه‌نویی شد/ طلبکاران منتظر مدیرعامل نباشند

  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,استقلال

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از بازیکنان و مربیان سابق این باشگاه نسبت به شکایت به فیفا و AFC گفت: این آقایان با نام استقلال مطرح شدند. 

به گزارش مهر، حسن زمانی در خصوص صدور مجوز باشگاه حرفه ای برای استقلال در گفتگو با رادیو تهران  اظهار داشت: خیال همگی راحت باشد که این مجوز بطور رسمی صادر شد و دیگر  مشکل خاصی نداریم. ضمن اینکه ما نباید منتظر  تاییده کتبی این مجوز باشیم چراکه این مکاتبات باید بین مراجع بین المللی و فدراسیون فوتبال صورت گیرد. در نتیجه فدراسیون فوتبال می تواند از طریق AFC پیگیری کند که تا امروز هم مشکل خاصی در این رابطه وجود نداشته است.

 

وی در خصوص اظهارات امیر حسین صادقی نیز گفت: هیچ اسمی از کسی برده نشده و شخصا سالها شاهد زحمات امیر حسین صادقی در استقلال بودم. او کسی است که از تیم های پایه باشگاه زحمت کشید و به تیم بزرگسالان آمد، اما از این موضوع گلایه دارم که چرا باید مسایل داخلی و خانوادگی باشگاه را بیرون مطرح کند. وی باید به باشگاه مراجعه و مشکلاتش را پیگیری می کرد. مطمئنا اگر مشکلی هم بود ما خودمان در کنارش بودیم. متاسفانه برخی از بازیکنان وقتی که باشگاه بزرگی همچون استقلال را انتخاب می کنند، درست توجیه نیستند که نباید باعث ایجاد حاشیه و مشکل برای باشگاه شوند.

 

زمانی در پاسخ به ادعای صادقی که معتقد است هیچکس از باشگاه با او تماس نگرفته نیز گفت: باشگاه، هیات مدیره دارد و اعضای آن هم برای همه مشخص است. صادقی می توانست یک نامه به هیات مدیره بنویسد و درخواستش را مطرح کند. مطمئنا ما هم بررسی می کردیم و دستور  بررسی می دادیم. مطمئن باشید من شخصا پیگیر می شدم و با رئیس هیات مدیره هم مطرح می کردم. افرادی که اخیرا باعث این صحبت ها شده اند، همگی از اعضای خانواده استقلال هستند. آنها بهتر از همه استقلال را می شناسند و می دانند چطور  با ما ارتباط برقرار کنند. نباید منتظر مدیر باشند تا او به سراغ آنها برود. من همچنان خواهش می کنم مسایل خانوادگی و داخلی را بیرون مطرح نکنند.

 

عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: امیر قلعه نویی و دیگر دوستان زحمات زیادی برای باشگاه استقلال کشیده اند و واقعا جای قدردانی دارد. پس نباید اجازه داد مسایل به اینجا کشیده شود. اینها صاحب خانه هستند و خودشان بیایند در باشگاه موضوع را مطرح کنند.

 

وی درباره ادعای این نفرات که گفته اند هیچ تماسی از سوی باشگاه با آنها صورت نگرفته است، گفت: قطعا باشگاه اطلاعیه رسمی داده که آنها یا نماینده شان باید مراجعه می کردند  و در جریان کارها قرار می گرفتند. این نفرات خودشان اعضای این خانواده هستند. گلایه من این است چرا برای استقلال حاشیه سازی کرده و مسایل را بیرون از خانواده مطرح می کنند. ما این حق را به هوادار هم می دهیم که یک عمر بازیکن و مربی مورد علاقه خود را تشویقش کرده و حالا عصبانی و ناراحت شود، چراکه انتظار ندارد این آقایان با آبروی باشگاه بازی کنند.

 

زمانی خاطر نشان کرد: من نمی گویم این نفرات از طلبشان بگذرند. منظورم این است که این آقایان با نام استقلال به اینجا رسیده اند و اگر استقلال نبود، اینها این کاره نبودند و کسی برایشان تره هم خرد نمی کردند!  طبیعی است حالا که به این جایگاه رسیدند، پس حداقل باید جایگاه استقلال را حفظ کنند.

 

وی در پایان گفت: امیر حسین صادقی با نام استقلال صادقی شد. امیر قلعه نویی هم با نام استقلال قلعه نویی شد و صمد مرفاوی هم همینطور. ما برای همه اینها ارزش ویژه قایل هستیم، ولی باید بیایند و مسایل خود را در باشگاه حل کنند. دعوا درست کردن و شکایت بردن به جاهای دیگر، منطقی نیست. مسایل را باید داخلی حل کرد. مطمئن باشید اگر حق و حقوقی داشته باشند ما اجازه نمی دهیم ضایع شود.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.