فیلم ماهیگیری به ظالمانه ترین صورت

فیلم ماهیگیری به ظالمانه ترین وجه در کلیپ زیر ببینید.

 در کنار طعمه‌های رایج و متداول به کار گرفته شده در صید ماهی، ماهیگیرانی هستند که وجدان و انسانیت را کنار گذاشته‌اند و فقط به فکر سود خود هستند.

ماهیگیری به ظالمانه‌ترین شیوه ممکن + فیلم سه روش متداول در صید ماهی بین ماهیگیران رواج دارد؛ روش سنتی، صنعتی و تفریحی.

در روش‌ سنتی صیاد با پهن کردن تورهای عمودی ثابت در طول خط ساحلی دریا و با بهره‌گیری از جزر و مد دریا، ماهی‌های به دام افتاده در تور  را  صید می‌کند.

در ماهیگیری صنعتی، از روش‌هایی نوین مانند رادار، سونار، تصویر ماهواره‌ای، تورهای هدایت‌شونده، جرثقیل‌های بزرگ و دستگاه‌های مکش استفاده می‌شود.

اما در آخرین روش، که به روش تفریحی معروف است، ماهیگیر در انتخاب شیوه صید کاملا آزادانه و به دلخواه وارد عمل می‌شود، این نوع ماهیگیری به نوعی یک ورزش هم حساب می‌شود و روانشناسان آن را تمرینی برای صبر می‌دانند؛  روش‌هایی مانند صید با لانسه، پشه، لور، قاشقک، استفاده از نیزه و طعمه زنده در این شیوه استفاده می‌شود.

اما در این خبر؛ به سراغ یکی از ظالمانه‌ترین راه‌های صید ماهی رفته‌ایم؛ شیوه‌ای که در آن سر بریده یک گوسفند، طعمه ماهیگیران می‌شود و با وارد کردن آن داخل آب، در عرض چند ثانیه، تعداد زیادی ماهی‌های گوشت خوار شکار می‌شود.

ماهی گیری به دو دسته کلی ماهی گیری تجاری و ماهی گیری تفریحی تقسیم می‌شود.
ماهی گیری تجاری به دو صورت سنتی (غیرصنعتی) و صنعتی انجام می‌شود.
ماهی گیری تفریحی به دو روش ماهی گیری ورزشی و ماهی گیری غیر ورزشی(سنتی) انجام می‌شود.

ماهی گیری تجاری

ماهی گیری ای که به منظور تأمین درآمد از طریق فروش مستقیم ماهی، تولید فرآورده‌های دریایی یا تأمین مواد اولیه صنایع مرتبط انجام می‌شود ماهیگیری تجاری نام دارد. در این روش ماهی گیری در مقیاس وسیع اما با توجه به محدودیت‌های روش و قوانین انجام می‌گیرد.

  • ماهیگیری سنتی

در روش سنتی معمولاً از تور برای صید ماهی استفاده می‌شود. یکی از این روش‌ها نصب تورهای عمودی به صورت ثابت در طول خط ساحلی است که با استفاده از جزر و مد آب دریا باعث گیرافتادن ماهی در تور می‌شود.
روش دیگر استفاده از تورهای بزرگ در سطح یا کف دریاست. این تورها ممکن است در یک ناحیه دریا پهن شده یا توسط کشتی در مسیر مشخصی کشیده شود.

منبع: yjc.ir    wikipedia.org

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.