فایل مهم و اساسی درباره بررسی چگونگی به‌کارگیری طنز در آگهی‌های تبلیغاتی رادیو پیام ۹۴ ص

گروه پر تلاض داناکده تقدیم می کند..امیدوارم از این فایل نهایت لذت را ببرید. تلاش ما کسب رضایت شماست، با قیمتی عالی و استثنایی، ما را با نظرات خود دلگرم کنید 

بررسی چگونگی به‌کارگیری طنز در آگهی‌های تبلیغاتی رادیو پیام 94 ص

بررسی چگونگی به‌کارگیری طنز در آگهی‌های تبلیغاتی رادیو پیام ۹۴ ص

چکیده
 طنز و شوخ‌طبعی در رسانه‌های امروز کارکردهای فراوانی دارد. جذابیت شوخ‌طبعی باعث شده است بسیاری از آگهی‌دهندگان از آن برای جلب توجه جامعۀ هدف خود استفاده کنند. هدف اصلی این تحقیق بررسی شیوه‌های طنزآوری در آگهی‌های تبلیغاتی رادیوست. محقق می‌کوشد با انطباق فرضیه‌های ادبیاتی طنز بر شیوه‌های برنامه‌سازی رادیویی و نظریات اقناع و تبلیغ، این شیوه‌ها را پس از تحلیل محتوای کمّی آگهی‌ها توصیف کند.
در این تحقیق…

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.