فال روزانه – دوشنبه ۰۱ مردادماه ۱۳۹۷

فال روزانه - دوشنبه 01 مردادماه 1397

 

فال روزانه – دوشنبه ۰۱ مردادماه ۱۳۹۷

 

فال روزانه،فال روز

ماه تولدفال روزانه – دوشنبه ۰۱ مردادماه ۱۳۹۷
فال روزانه فروردینفال روز متولدین فروردین: شما امروز تصویر روشنی از خواسته‌های خود دارید ولی با وجود اینکه ماه در نشانه شما قرار می‌گیرد، الزاماً کار درستی نیست که آرزوهای خود را به زبان بیاورید. مشکل اصلی این است که یکی از اطرافیانتان در حالی که حتی در بهترین شرایط با شما خوب همکاری نمی‌کند، در خوشی‌هایتان هم شرکت نمی‌کند. بعضی از روزها بهتر است که احساسهایتان را مخفی نگه دارید.
فال روزانه اردیبهشتفال روز متولدین اردیبهشت: امروز شما مجبور نیستید حرف بزنید، برای اینکه حتی اگر خود شما فکر کنید که احساسات خود را مخفی و به صورت یک راز پیش خود نگه داشته‌اید، ولی یک فرد بخصوص از قبل از احساسات شما باخبر است. راههای زیادی برای برون گرا شدن وجود دارد و با وجود اینکه ارتباط برقرار کردن از راه صحبت یک امر بدیهی است، اما کافی نیست. کمی مهربانی کردن با افرادی که دوستشان دارید پیامهای شما را واضح‌تر و رساتر به آنها می‌رساند.
فال روزانه خردادفال روز متولدین خرداد: شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابطتان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.
فال روزانه تیرفال روز متولدین تیر: اگر شما خیلی نگران دوستتان هستید نباید طوری رفتار کنید که او این موضوع را بفهمد. عجیب اینکه گاهی اوقات شما به راحتی در مورد احساسهایتان صحبت می‌کنید و دیگران فکر می‌کنند که شما تا به حال هیچ وقت آنقدر صادق نبوده‌اید. اما امروز نباید این کار را بکنید، چون می‌تواند برایتان مشکل ساز بشود.
فال روزانه مردادفال روز متولدین مرداد: امروز اگر شما بتوانید تصویر خیلی زیبایی از عشق و دوست داشتن برای خودتان ترسیم کنید، مطمئناً خیلی موفق خواهید بود، ولی این تمام داستان نیست. ونوس عاشق امروز در نشانه شماست و به شما گرما و عشق ارزانی می‌دارد، اما پلوتو ممکن است برایتان مانع تراشی کند. بنابراین شما نباید در اظهار عشق چرب زبانی کنید؛ گفتن حقیقت برقراری رابطه‌تان را خیلی راحت‌تر می‌کند.
فال روزانه شهریورفال روز متولدین شهریور: دقت در مسائل اجتماعی امروز ارزش حیاتی دارد، برای اینکه شما واقعاً درحال کند و کاو کردن و جستجوی حقیقت هستید. اما شما نیاز دارید که از افراد دیگری هم کمک بگیرید، برای اینکه باید با یک مشاور و روان‌شناس در این باره حرف بزنید و این موضوع شما را از فردی که دوست دارید دور نخواهد کرد.
فال روزانه مهرفال روز متولدین مهر: فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس‌العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلماتتان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرفهای شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرفهایتان اهمیتی نمی‌دهند.
فال روزانه آبانفال روز متولدین آبان: امروز شما طرز فکر خود را عوض کرده‌اید و برای همین کارهای شما نسبت به دیگران متفاوت‌تر است، شما همچنین قوانینی که دیگران آنها در زندگیشان به صورت پایه و الگو قرار داده‌اند را اصلاح می‌کنید. متأسفانه امروز این طرز فکر شما باعث شادی و خوشبختی شما نمی‌شود، برای اینکه ونوس زیبا امروز ترجیح می‌دهد که بی طرف بماند و پلوتو هم تشویقتان می‌کند که بعضی از چیزها را پنهان نگه دارید.
فال روزانه آذرفال روز متولدین آذر: امروز شما می‌ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است یکی از دوستی‌های قبلی‌تان را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می‌کند. اما خیلی هم سعی نکنیدکه آسیب پذیریتان را پوشیده نگه دارید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت‌کننده است ولی شما را آرام می‌کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.
فال روزانه دیفال روز متولدین دی: امرو دوستان شما خیلی دور و برتان می‌چرخند، اما آنها نمی‌خواهند به خودشان هم بد بگذرد. متأسفانه این عمل آنها برخلاف میل شما است و اگر شما توانستید مکالمه را به موضوعات مورد‌ علاقه خودتان بکشانید نباید میدان را خالی کنید. در عین حال که نسبت به دیگران حساس هستید پس باید با آنها کاملاً صادق باشید.
فال روزانه بهمنفال روز متولدین بهمن: شما این روزها اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده‌اید و این موضوع همان قدر که می‌تواند خوب باشد می‌تواند برایتان مشکل‌ساز نیز باشد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می‌توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می‌تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده‌اید که کاری جدید را شروع کنید و خیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که احتیاط داشتن شرط عقل است.
فال روزانه اسفندفال روز متولدین اسفند: شما اصلاً قصد ندارید که احساسات خود را تغییر دهید، اما کاملاً نسبت به حرفهایی که می‌زنید و نسبت به عواطفی که دارید آگاهی دارید. درضمن برای شما راحت‌تر است که به جای صحبت کردن در مورد عملکردهایتان و یا نوشتن آنها، با اعمالتان آنها را نشان دهید. فراموش نکنید شما مسئول عکس‌العمل دیگران در برابر حرفهایتان نیستید. شما فقط باید همه حرفهایتان را بزنید و بعد همه چیز را به خدا بسپارید.
کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.