عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی در شرکت های صنایع غذایی

عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی در شرکت های صنایع غذایی

عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی در شرکت های صنایع غذایی

 چکیده:مدیرانی که درگیر بازاریابی صادرات می شوند، در ابتدا به اتخاذ تصمیمات در مورد روش ورود برای گسترش بازار خود به خارج تمایل نشان می­دهند. هدف این پژوهش بررسی عوامل مؤثری است که بر انتخاب روش ورود به بازار خارجی یک شرکت صادراتی تأثیر می گذارد. بر اساس مرور تحلیلی، فرضیات تحقیق ساخته شدند. در این پژوهش، پیمایشی بین ۷۲ شرکت صنایع غذایی که صادرات دارند، برای بررسی انتخاب روش ورود،ُ انجام گرفت. تجزیه تحلیل اکتشافی و تأییدی مرتبه دوم با…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.