علت سفیدی مو در علم پزشکی چیست؟سفیدی مو درمان پیشگیری+فیلم

سفیدی مو درمان پیشگیری

آیا می دانید علت سفیدی مو در علم پزشکی چیست؟

اگر می خواهید از سفید شدن موی خود پیشگیری کنید کلیپ زیر را ببینید تا راهکاری سنتی به شما معرفی شود

سفیدی مو درمان پیشگیری

بنابراین خودشناسى، حقایق هستى را، به‏ خوبى‏ ترجمه‏ و تفسیر و روشن‏ مى‏ کند.

در اینجا با طرح چند سؤال قدم اول را برداشته و به تدریج با حالت ترس و نگرانى به یک وادى ناشناخته براى شناختن آن نزدیکتر مى شویم تا با عنایات الهى و توجّهات حضرت ولیعصر (عج) دروازه شهر به سوى ما باز شود و مانند غریبان، و مسکینان، دست گدائى در پیشگاه ساکنان شهر عشق و رحمت، باز کنیم تا ما را، با کوچه ها و خیابانهاى فرعى متصل به اصل و شاهراه، آشنا کنند و براى یافتن واسطه حقیقى محبوب، ما را در امواج عشق، که پرنده هاى این دیارند سوار کرده، و به سرمنزل مقصود رهنمون شوند تا بعد از بیتوته و اتراق نشانه هاى همرنگى را، در خود احساس نموده، و با اولین اجازه ورود، به تمام غم و غصّه ها و حیرانى ها و سرگردانیهایمان پایان دهیم.

سفیدی مو درمان پیشگیری

شناخت اگر به تلاشهاى خود انسان مربوط شود یک مطلب ظاهرى و بى دلیل خواهد شد، به جهت اینکه تا از درون آن محیط گزارش داده نشود، کوششها بى ثمر است.

شما اگر بخواهید به یک محیطى وارد شوید باید کارشناسان آنجا، معلومات لازم را در اختیار وارد شونده قرار دهند. در غیر این صورت اطّلاعات ظاهرى دردى را دوا نمى کند.

آیا منظور از شناخت، درک و تشخیص خود انسان از حقایق است یا اینکه به وى بگویند فلان چیز در آنجا وجود دارد، یعنى مقصود از خودشناسى خود آگاهى است یا به آگاهى دیگران باور کردن!؟

سفیدی مو درمان پیشگیری

اگر خودشناسى، راه یافتن به عالم روحانى است، از وسیله اى که مى تواند در این مورد کاربرد داشته باشد باید استفاده کرد.

در این جا لازم است کلمه [خود] را از بحث شناخت جدا کرد براى اینکه هرکدام از این دو تعریف، ویژه اى دارند، با اینکه در نتیجه یک حقیقت را تشکیل خواهند داد.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.