علائمی که نشان می دهد شما زخم معده و اثنی عشر دارید+فیلم درمان

علائم زخم معده را در کلیپ زیر ببینید علائمی هشدار دهنده

 درمان زخم معده با استفاده از این دستور طب سنتی در کلیپ زیر


به هر حال شکّى نیست به صِرف وجود عقل، نمى توان خود محورى را ملاک قرار داد و ادّعا کرد که من مى توانم فاکتورهاى بسیار دقیقى را، از تغذیه و کیفیّت آنها ارائه بدهم، چون چنین مسئولیّت سنگین از عهده حجّت باطنى برنمى آید مگر خود را به حجّت ظاهرى [انبیاء و امامان معصوم (علیهم السلام)] متصل کند تا به برنامه ریزیهاى دقیق و ظریف پروردگار متعال توفیق حاصل نمایند، و حجّت اعم از ظاهر و باطنى حامل پیام الهى است و خودش نمى تواند به طور مستقل، صاحب پیام باشد.

بنابراین دستورات الهى در تمام زمینه ها، که روشن کننده برنامه ریزیهاى دقیق براى برطرف کردن احتیاجات روح و روان و جسم انسانها مى باشد و لذا پذیرفتن این واقعیّت، مهمّ ترین دلیل بر اثبات عاقل و خردمند بودن، انسان است.

در اینجا به فهرست برنامه هاى الهى در مورد تأمین احتیاجات روحانى و هم چنین درباره نیازهاى جسمانى او مى پردازیم، امید است مورد استقبال واقع شود.

 

بر خلاف باور عمومی، غذاهای تند و استرس باعث زخم معده نمی شوند، اما هر دو می توانند زخم معده را بدتر کنند. دو علت اصلی بروز زخم معده ، وجود باکتری به نام هلیکوباکترپیلوری در معده و دیگری استفاده طولانی مدت از آسپرین و داروهای مسکن مانند ایبوپروفن و ناپروکسن است.

 

درد شکم

یک لایه ضخیم از مخاط، داخل معده را پوشانده است که آن را از شیره معده که فوق العاده اسیدی است، حفظ می کند و هر زمان که این لایه مخاطی وجود نداشته باشد، این شیره اسیدی بافت معده را می خورد و موجب بروز زخم می شود.

آیا گمان می کنید به زخم معده دچار هستید؟ علائم اولیه زخم معده با سایر بیماری ها مشترک هستند، بنابراین برای اطمینان از بیماری خود، ببینید که آیا برخی و یا همه علائم زیر را دارید یا نه.

 

برنامه هاى الهى براى تأمین نیازهاى روحانى‏

پروردگارمتعال همه مخلوقات را، بر طبق برنامه‏هاى دقیق‏و ظریفى اداره مى‏کند لیکن برنامه‏ها، در دو صورت تنظیم و اجرا مى‏شوند.

تکوینى؛

تشریعى؛

تکوینى یعنى چه؟

صورت و لیست کارهائى که باید در زمان خاص انجام داده شود و هیچگونه تخلّف در آن ممکن نمى باشد یا جریان یافتن حرکتهائى که اختیارى نیست و بر حسب آنچه در ذات و نهاد آنها قرار داده شده، صورت مى گیرد به نام تکوین یاد مى شود، مانند، طلوع و غروب آفتاب، حرکت هاى فلکى، رشد و نموّ نباتات، حیوانات، که حتى،

سیستم بدن انسان، مانند جریان پمپاژ خون، حرکت نبض، جوانى، پیرى و … از برنامه‏ هاى تکوینى هستند که فقط به اراده خالق متعال وابستگى دارند. مثل اینکه، شما، ساعتى را تنظیم مى کنید در وقت خاصّى، زنگ بزند، صدا کند، و ….

 

 

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.