عروسی چند میلیاردی برای دو سگ+تصاویر

عروسی سگ

وقتی مردم فقیر بیچاره دارند از فقر هلاک می شوند آن وقت بعضی از آدم های نادان مراسم عروسی برای سگشان می گیرند.

دو میلیونر برای سگهای لوس و قیمتی خود مراسمی کاملا شبیه به مراسم عروسی افراد مشهور برپا کردند.
در ویدوئو عجیب این عروسی غیر معمول دیده می شود که سگها حتی سوار بر خودرو خود شده و از بودن در کنار یکدیگر لذت می برند.
یکی از صاحبان سگها دارای آزانس مدل سازی و دیگری یک قمار باز حرفه ای است که هر دو با علاقه این مقدار پول را برای سگهایشان صرف کرده اند و می گویند دلشان می خواسته تا سگهایشان احساس خوشبختی کنند.

عروسی سگ

انتخاب یک سگ بالغ به عنوان حیوان خانگی مثل قمار کردن است، چون ممکن است حیوان کاملاً فرمانبردار باشد و تعالیم مربوطه به زندگی در خانه را به خوبی یاد گرفته یا این که از اطاعت از شما سرباز زند. حیوان ممکن است قبلاً آزاد بوده تا به طور خودسر به هر طرف بدود لذا مهار کردن چنین حیوانی مشکل است.

مساله نجاست سگ یکی از مسائل فقهی اسلام هست، که در جامعه امروزی اطلاع از چگونگی آن برای بسیاری حائز اهمیت است. عده ای از سر کنجکاوی می خواهند بدانند که: چرا اسلام سگ را نجس می داند؟ و در کدام آیه یا روایت از متون دینی ما، علت نجاست سگ بیان شده است؟ این افراد در این حکم، شک و شبهه ای ندارند و تنها از فلسفه نجاست سگ سوال می کنند. می خواهند بدانند: آیا در اسلام فقط حکم نجاست سگ بیان شده یا علاوه بر این،  به فلسفه این حکم نیز اشاره ای شده است؟

عروسی سگ

عده ای نیز دم از حقوق حیوانات می زنند و حکم نجاست را بر خلاف حقوق سگ می دانند! از نگاه آنان سگ یک حیوان با وفا است و همین را دلیلی برای طهارتش می دانند. علاوه بر این از کوچک ترین دستاویزها برای اثبات سلیقه شان استفاده می کنند

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.