عاقبت خطرناک زنی که به نیاز جنسی شوهرش بی توجه باشد+فیلم

نیاز جنسی

عاقبت خطرناک زنی که به نیاز جنسی شوهرش بی توجه باشد+فیلم

یکی از راههای آرامش غرایز بین زن و مرد است . آرام بخش های دیگر نمی تواند جای این را بگیرد .  البته زن و مرد از طریق  ارتباط عاطفی هم کسب آرامش می کنند . وقتی آنها به یکدیگر اظهار محبت می کنند احساس آرامش می کنند . اگر این خانم ارتباط جنسی  را از زندگی شان حذف کنند انگیزه ی زندگی شان از بین می رود. یا حداقل مرد شما انگیزه وامیدش را از دست می دهد . بردگانی که در قدیم عقیم می شدند ماهیت خودشان را از دست می دادند ، امید و انگیزه شان را از دست می دادند . و آنها شخصیت غیر طبیعی پیدا می کردند . اگر یک پیر مرد هفتادساله با یک پیز زن هفتادساله با هم ازدواج کنند ممکن است که ازدواج آنها بر اساس رابطه عاطفی باشد ولی دو تا جوان وقتی با هم ازدواج می کنند زندگی شان بدون بحث غریزه ی جنسی نمی تواند پایدار باشد . این خانم اگر از ماهیت غریزه اطلاع ندارند می توانند اطلاعاتی بدست بیاورند

با آغاز زندگی مشترک، انتظارات زوجین از یکدیگر افزایش می یابد. آنان تعهد می نمایند که نیازهای جدی معین و مورد نظر یکدیگر را به شیوه ای خاص برطرف کنند. هر نوع توافقی برای زندگی مشترک ، مسئولیت برطرف کردن نیازهای طرف مقابل را برعهده ی زن و مرد می گذارد.

نیاز جنسی

البته منظور من این نیست که همه نیازها باید توسط یکی از طرفین برآورده شود، بلکه چند نیاز اولیه و پایه ای وجود دارد که بیشتر ما در ازدواج ها ، به آنها توجه می کنیم. بسیاری از افراد از همسرشان انتظار دارند تا این نیازهای خاص را برطرف کند، چون هر دو توافق کرده اند که اجازه ندهند هیچ شخص دیگری این نیازها را برآورده کند.

نیاز جنسی

به عنوان مثال وقتی مردی با همسرش عهد می بندد که تنها با او ارتباط جنسی داشته باشد، برای برطرف شدن نیازهای جنسی اش به همسرش وابسته می شود. حال اگر همسر او این نیاز را برطرف کند. مرد منبع دائمی لذت را در زن خود یافته و عشق و علاقه اش شدیدتر می شود ، اما اگر زن نتواند نیاز مرد را برطرف کند ، درست عکس این موضوع رخ می دهد. برای مرد، همسر تداعی کننده ناکامی است و اگر این ناکامی ادامه یابد، ممکن است به این نتیجه برسد که زن ارتباط جنسی با او را دوست ندارد. شاید مرد برای پذیرش این وضعیت تلاش کند اما نیاز شدیدش ارضا نشده باقی می ماند و این مسئله باعث می شود تعهد او برای داشتن ارتباط جنسی با همسرش تحت تاثیر این ناکامی قرار گرفته و او را به سوی بی وفایی و در نهایت خیانت به همسر خود سوق دهد.

 

منبع: darsezendegi.com    tanzimekhanevadeh.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.