صحبت های جنجالی رامبد جوان درباره اتوبوس واژگون شده دختران

صحبت های جنجالی رامبد جوان درباره اتوبوس واژگون شده دختران کلیپ زیر را ببینید تا بدونید چه صحبت جنجالی رامبد جوان کرده است

رامبد جوان چهره سرشناس طنز کشورمان در صفحه اینستاگرام خود واکنشی جنجالی به واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان در شیراز نشان داد.

صحبتهای جنجالی رامبد جوان در خصوص واژگونی اتوبوس دانش آموزان+ فیلم روز گذشته حدود ساعت چهار صبح در اثر خستگی و خواب آلودگی راننده یک دستگاه اتوبوس بار دیگر در جاده های کشور حادثه ای دلخراش رقم خورد. این بار ۴۵ دانش آموز که برای یک اردو راهی شیراز بودند قربانیسانحه رانندگی شدند.

۱۰ کشته و ۳۵ مجروح آخرین آماری است که از این حادثه ناگوار در رسانه ها منتشر شده است و متاسفانه خانواده های بسیاری را که با اعتماد به مجموعه آموزشی فرزندان خود را راهی اردو کرده بودند، داغدار کرد.

پس از انتشار این خبر واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی به این موضوع نشان داده شد و مسئولان نیز به سرعت پیگیری علت وقوع حادثه شدند.

رامبد جوان چهره سرشناس طنز کشورمان نیز در صفحه اینستاگرام خود واکنشی جنجالی به واژگونی اتوبوس دانش آموزان در شیراز نشان داد.

 

رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذری زاده شد. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد. «فرید جینگلبرد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه ۷۰ شمسی بدان مشهور شده بود.[۵] نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.[۶] او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد

کارگردانی

رامبد جوان کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام‌های گم‌گشته، نشانی، مسافران و توطئه فامیلی را به‌عهده داشته‌است که مجموعه نشانیایام نوروز ۸۷ از شبکه دو سیما پخش شد. مجموعه گم‌گشته به نویسندگی سید سعید رحمانی و علی‌رضا کاظمی‌پور نیز در ماه رمضان سال ۱۳۸۰ از سیما پخش شد که با استقبال تماشاگران مواجه شد. وی کارگردان و مجری برنامه خندوانه می‌باشد که از سال ۱۳۹۳ از شبکه نسیم در حال پخش است.

منبع: yjc.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.