شیطان پراید سوار تهران دستگیر شد +عکس


شیطان پراید سوار تهران دستگیر شد +عکس

پسر جوان که با پراید سفیدرنگ در پوشش مسافربراقدام به روبودن و آزار و اذیت زن جوانی کرده بود، دستگیر شد. پلیس از طعمه های احتمالی خواسته این مرد را شناسایی کنند. 

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ۱۰ آذرماه زن جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۰۳ گاندی به مأموران اعلام کرد که به عنوان مسافر سوار یک دستگاه پراید سفید شده، اما راننده ماشین، با تهدید چاقو وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «آدم ربایی منجر به آزار و اذیت» و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

شاکی با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:صبح روز جمعه برای شرکت در آزمون وکالت از شهرستان به تهران آمدم. حدودا ساعت ۰۵:۳۰ بود که اتوبوس به ترمینال بیهقی در میدان آرژانتین رسید. با اتوبوس «BRT» به پل سیدخندان رفتم؛ زیر پل منتظر تاکسی بودم تا به محل آزمون برسم؛ در همین زمان یک پراید سفید به عنوان مسافرکش در مقابل من توقف کرد و راننده جوان آن از من پرسید که کجا می‌روم. فکر کردم که مسافرکش است؛ برای آنکه به موقع به امتحان برسم، اقدام به کرایه‌ دربست ماشین کرده و از راننده خواستم تا مرا به محل آزمون در خیابان زرگنده برساند.

 

در بین مسیر، ناگهان راننده‌ پراید با تغییر مسیر به داخل خیابانی رفت که ابتدای آن تابلوی بن بست قرار داشت؛ همان لحظه احساس کردم که راننده نقشه شومی دارد؛ دست بردم تا در ماشین را بازکنم، اما دستگیره‌ ماشین کلا نبود! شیشه بالابر هم نداشت تا شیشه را پائین کشیده و از مردم درخواست کمک کنم. به راننده گفتم که کوچه بن بست است، اما او مدعی شد که انتهای کوچه باز است. به سمت دیگر صندلی عقب خم شدم تا در دیگر ماشین را باز کنم، اما آن هم شیشه بالابر و دستگیره نداشت و در ماشین از داخل باز نمی‌شد.

 

ناگهان راننده در انتهای کوچه‌ بن بست نگه داشت و چاقوی ضامن دار بزرگی را در آورد و جلوی گلوی من گرفت و مرا تهدید کرد. ترسیده بودم و دست و پایم را گم کرده بودم. با التماس از راننده خواستم تا پول هایم را گرفته و مرا رها کند، اما او به دنبال پول نبود و کماکان مرا با چاقو تهدید می‌کرد و راننده در کوچه‌های محدوده خیابان شریعتی می‌چرخید. با گذشت حدودا ۲۰ دقیقه و پس از التماس‌های فراوان، سرانجام راننده مرا در وسط خیابانی خلوت پیاده کرد و به سرعت از محل دور شد.

  اخبار حوادث ,خبرهای   حوادث, حوادث روز

با توجه به اظهارات شاکی و شناسایی محدوده تردد خودرو پراید، کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته، موفق به شناسایی خودرو پراید سفید رنگ صندوق دار شده و در بررسی ارکان هویتی خودرو اقدام به شناسایی مالک آن در شهرک مسعودیه شدند.

 

با شناسایی مالک خودرو و در تحقیقات پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خودرو در اختیار پسر مالک خودرو به نام مصطفی ۲۹ ساله است که از مدتی پیش و به واسطه اختلافات شدید خانوادگی کمتر به محل سکونتش مراجعت دارد.

 

با شناسایی تصویر مصطفی توسط شاکی، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و سرانجام هفتم دی دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود:متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزار و اذیت شاکی اعتراف کرده و با قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

سرهنگ حمید مکرم با توجه به احتمال افزایش شکات پرونده عنوان داشت: با توجه به شیوه و شگرد متهم در برداشتن دستگیره‌های عقب خودرو به منظور جلوگیری از پیاده شدن شاکی پرونده و احتمال افزایش تعداد شکات در این پرونده، از شکات احتمالی که بدین وسیله توسط راننده یک پراید سفید رنگ مورد تهدید، سرقت و آزار و اذیت قرار گرفتند دعوت می‌شود تا برای شناسایی متهم و طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.