شکایت تراکتورسازی از استوکس و اروین به فیفا

شکایت تراکتورسازی از استوکس و اروین به فیفا

شکایت تراکتورسازی از استوکس و اروین به فیفا

اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه تراکتورسازی

رسانه انگلیسی از شکایت باشگاه تراکتورسازی از دو بازیکن خارجی سابق خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، آنتونی استوکس و لی اروین بعد از حضوری کوتاه مدت و موفق در تراکتورسازی در نهایت این تیم را ترک کردند. 

 

دیلی رکورد نوشت: آنتونی استوکس و لی اروین در تابستان راهی تیم تراکتورسازی شدند ولی هر دو در نهایت این تیم را ترک کردند. اکنون باشگاه تراکتورسازی به شکایت از این دو بازیکن به فیفا اقدام کرده است.

 

استوکس از مشکلات خانوادگی خود سخن گفته است و طبق ادعای رسانه های ایرانی، اروین نیز گرفتار بیماری روحی شده است.

 

علیرضا اسدی مدیر این باشگاه گفت: مشکلات این دو بازیکن سوای از هم است. استوکس مشکل خانوادگی دارد و اروین نیز گرفتار بیماری روحی شده است ولی عذر و بهانه ای نیست که دروغ گفته شود و این موضوع با بخش حقوقی فیفا در میان گذاشته می شود. استوکس مشکل بزرگی با خانواده دارد و این موضوع شخصی است. ما حتی پیشنهاد دادیم تا پدر، مادر و خواهرش به تبریز بیایند و از اینجا دیدن کنند. او به ما گفت که نمی تواند تمرکزش را روی فوتبال برای ما قرار دهد. ما مثل دوست می خواستیم به او کمک کنیم ولی ذهن او آمادگی بازی و تمرین برای ما را نداشت.

 

او ادامه داد: اروین گفت که دچار افسردگی شده است . نمی‌تواند بازی کند ولی جالب این‌که دو روز بعد از اینکه ما نامه‌ای برای او فرستادیم توانست خودش را به اردوی تیم در ترکیه برساند. این یک عذر و بهانه از سوی او بود ولی مشکل استوکس جدی و خانوادگی است. می‌خواهیم قطعا در تمام مراحل رفتار حرفه‌ای داشته باشیم. از نظر ما کار هر دو بازیکن برای ما در حال حاضر تمام شده است.

 

این خبر را در حالی دیلی میل اعلام کرده است که باشگاه تراکتورسازی شکایت به فیفا را رد کرد و مدیر رسانه‌ای این تیم به ایسنا گفت که تا نقل و انتقالات زمستانی به این بازیکنان زمان می‌دهد.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.