شناسایی و اولویّت بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان در راستای مشتری مداری مطالعه موردی پرسنل صف مدیریت شعب بانک سپه منطقه مرکزی تهران

شناسایی و اولویّت بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان در راستای مشتری مداری مطالعه موردی پرسنل صف مدیریت شعب بانک سپه منطقه مرکزی تهران

شناسایی و اولویّت بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان در راستای مشتری مداری مطالعه موردی پرسنل صف مدیریت شعب بانک سپه منطقه مرکزی تهران

فهرست مطالبعنوان صفحه
 فصل اول: طرح تحقیق
۱-۱- مقدمّه.۲
۱-۲- مسأله اصلی تحقیق.. ۲
۱-۳- شرح و بیان موضوع… ۴
۱-۴- ضرورت انجام تحقیق۷
۱-۵- اهداف اساسی از انجام تحقیق.. ۹
۱-۶- فرضیّه‌های تحقیق.. ۹
۱-۷- تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصّصی۹
فصل دوّم : ادبیات موضوعی و پیشینه تحقیق
۲-۱- مقدمّه… ۱۳
۲-۲- تعریف توانمندسازی و مفاهیم آن… ۱۳
۲-۳- تعریف مشتری گرایی…. ۱۴
۲-۴- اهمّیّت و دلایل توجّه به موضوع توانمندسازی.. ۱۵
۲-۵- عوامل مؤثّر بر مشتری‌مداری۱۶
۲-۶- ویژگی‌های…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.