شربتی ساده که شما را لاغر می کند+فیلم رژیم لاغری

کلیپی که با عمل کردن به دستور آن لاغری شما قطعی و تضمینی است. پس پیشنهاد می کنیم نگاه کنید.

کاهش وزن ، کاهش وزن سریع
اگر به دنبال کاهش وزن و لاغری هستید می توانید از شربت لیموترش استفاده کنید که علاوه بر لاغری بدن شما را از سموم پاک می کند.

کاهش وزن سریع با شربت لیموترش

برای این که زودتر به وزن دلخواه خود برسید بهتر است یک شربت خانگی لاغری را بنوشید. نوشیدن آب همراه با لیموترش نه تنها به روند کاهش وزن شما سرعت می بخشد، بلکه بدن شما را از سموم پاک کرده و باعث افزایش انرژی در شما می شود.کاهش وزن

کاهش وزن

برای این که بدانید چگونه از این دو ماده برای کاهش وزن باید استفاده کرد مراحل زیر را دنبال کنید

وقتی صبح از خواب بیدار می شوید یک برش لیمو ترش را درون یک لیوان آب گرم ریخته و میل کنید. نوشیدن آب گرم همراه با لیمو، با رفع سستی و تنبلی از سیستم گوارش، به کاهش وزن کمک می کند.
برای انجام این کار باید آب را داغ کرده سپس درون لیوان بریزید و یک برش از لیمو ترش را درون آن بریزید و بگذارید کمی خنک شود سپس مانند چای آن را بنوشید.هنگام صبح، یک عدد لیمو ترش را خوب شسته و آن را به صورت درسته درون دستگاه غذاساز به صورت پوره درآورید و آن را به آبی که طی روز می نوشید اضافه کنید.

 

کاهش وزن

تاثیر لیموترش در لاغری و کاهش وزن

در صورت کوچک بودن لیمو ترش، از تعداد بیشتری استفاده کنید. پکتین موجود در پوست لیمو ترش، به خاطر سرشار بودن از فیبر، علاوه بر این که مانع از جذب سریع قند در بدن می شود، رفع عطش نیز می کند.
مخلوط کردن پوره لیمو ترش یا یک برش لیمو با چای و سرکه سیب، سرعت کاهش وزن را به حداکثر می رساند.سرکه سیب و لیمو ترش دو ماده ای هستند که کاهش وزن را سریع تر می کنند.چای سبز و چای اولانگ همراه با لیمو ترش از بهترین چای هایی است که به کاهش وزن کمک شایانی می کنند.

فواید لیمو ترش در کاهش وزن

  • کسانی که می خواهند خود را لاغر کنند، اگر صبح ناشتا آب لیموترش را با یک لیوان آب مخلوط کنند و مقدار کمی عسل بآن اضافه نمایند و آن را بنوشند تا ظهر گرسنه نخواهند شد و به این ترتیب از شر چربی های اضافی راحت خواهند شد.
  • برای اینکه سریع تر به وزن ایده آل خود برسید بهتر است قبل از خوردن صبحانه، آب با لیمو ترش بنوشید.
  • نوشیدن آب همراه با لیموترش نه تنها به روند کاهش وزن شما سرعت می بخشد، بلکه بدن شما را از سموم پاک کرده و باعث افزایش انرژی در شما می شود.
  • نوشیدن آب گرم همراه با لیمو، با رفع سستی و تنبلی از سیستم گوارش، به کاهش وزن کمک می کند.

منبع: namnak.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.