روستایی که مردم آن سگ را عبادت می کنند+تصویر

عبادت سگ

زندگى انسان هیچ وقت به معناى داشتن امکانات رفاهى مانند: ماشین، ساختمان، پول، شغل، کارخانه، حرکتهاى شبانه روزى، و … نیست زیرا همه آنها به دنیا مربوط مى شود و مال هیچ کس نمى باشد، همانند جنین در شکم مادر است که نه ماه، از همه امکانات آن محیط استفاده مى کند و وقتى که عزم سفر به جهان دیگرى را مى کند، لخت و عریان است که هیچ یک از امکانات آنجا را با خود ندارد.
استفاده از امکانات و ابزار دنیا، هرگز به معناى زندگى انسان نیست بلکه کیفیّت استفاده به زندگى او مربوط مى شود که آیا همه آنها را
براى تحقّق هدف ویژه اى استخدام کرده یا خودش را براى تحقّق هدف آنها استخدام نموده است!؟

در یکی از روستاهای چین هر سال در ایامی خاص، فستیوالی برگزار می‌شود که در آن با سگ‌ها کاملا محترمانه رفتار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است فستیوال  جالبی را نشان می‌دهد که در بین  مردم میائو ساکن منطقه جیائوبنگ چین رواج دارد. در این فستیوال که به روز حمل سگ‌ها مشهور است مردم میائو سگ ها را طی تشریفات خاصی تا نزدیک ترین رودخانه یا محل تجمع آب  حمل می کنند. در این جشن روستاییان در حالی که لباس‌های همسان پوشیده‌اند هر سگ را در تخت مخصوصی قرار می‌دهند و حمل می کنند.

دهکده ای عجیب در چین که سگ ها در آنجا پرستیده می شوند + تصاویر

دهکده ای عجیب در چین که سگ ها در آنجا پرستیده می شوند + تصاویر

این فستیوال توسط نسل های متمادی مردم میائو به صورت سالیانه برگزار می شده و چرایی برگزاری آن به سگی بر می گردد که با نشان دادن آب به یک روستایی، جان وی را از تشنگی و خطر مرگ نجات داده بود. کمبود آب در این منطقه به علت وجود سنگ هایی است که آب را به خود جذب می کنند.

انتشار این تصاویر انتقاد برخی  گروه‌های حمایت از حیوانات را نیز در پی داشت. آنها این جشنواره را خشونت علیه سگ‌ها دانستند.

دهکده ای عجیب در چین که سگ ها در آنجا پرستیده می شوند + تصاویر

دهکده ای عجیب در چین که سگ ها در آنجا پرستیده می شوند + تصاویر

عبادت سگ

گام به گام تا کشف حق:
وقتى که انسان از مادر متولّد مى شود یعنى، به دنیاى جدیدى وارد شده که با برنامه و قوانین مخصوصى اداره مى شود و هیچ اطّلاعى از آنها ندارد و به عبارت روشن، او به یک دنیاى ناشناخته اى وارد شده است که کمترین آگاهى از وضعیّت قوانین و برنامه هایش را ندارد.
قرآن مجید در چندین مورد از این واقعیّت سخن گفته است.قالَ اللهُ الْحَکیم: وَ الله اخْرَجَکُم مِنْ بُطُونِ امُّهاتِکُم لاتَعْلَمونَ شَیْئا «۱»خداوند شما را از شکمهاى مادرانتان خارج ساخت که شما هیچ چیز نمى دانستید.

منبع: yjc.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.