رضا رویگری: آرش میراسماعیلی درمانم را بر عهده گرفته است


رضا رویگری: آرش میراسماعیلی درمانم را بر عهده گرفته است

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رضارویگری

بازیگر فیلم ‘زهرمار’ گفت: در سینما بازیگر بزرگ و کوچک وجود دارد اما نقش بزرگ و کوچک وجود ندارد. هنرپیشه خوب نقش کوتاه و کوچک را طوری بازی می‌کند که آن نقش کلیدی و بزرگ جلوه می‌کند و من هم سعی کردم در نقش کوتاهم در زهرمار کاری بزرگ انجام دهد.

 رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: به تازگی آرش میر اسماعیلی قهرمان ورزش جودو لطف کردند و در مرحله‌ای جدید درمان و فیزیوتراپی مرا بر عهده گرفته است. وی تخصص این رشته را داشته و بسیار امیدوارم بعد گذراندن روند درمان پیش وی حالم بهتر شود. تا آنجا که می‌دانم روند درمان نسبتاً کوتاهی در پیش دارم که از هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی درباره دلیل ورود آرش میراسماعیلی در روند درمان خود تاکید کرد: من از طریق یک دوست با آرش میراسماعیلی آشنا شدم و این ورزشکار عزیز هم لطف داشتند و گفتند که از علاقمندان من هستند و هر کاری که توانش باشد برای بهبود وضعیت جسمی من انجام می‌دهد.

بازیگر سریال مختارنامه درباره حضورش در جشنواره فیلم فجر امسال اظهار کرد: خوشبختانه امسال در فیلم “زهرمار” جواد رضویان نقش بسیار کوتاهی را بازی کردم. هر چند این نقش بسیار کوتاه است اما از کار با جواد رضویان لذت بردم زیرا هم بازی او و هم نگاهش به سینما را به شدت دوست دارم.

وی در مورد دلیل پیشنهادات کمرنگ و کوتاه سینمایی به بازیگران قدیمی ادامه داد: واقعیت امر نقش‌های پررنگ مهم به بازیگرانی پیشنهاد می‌شود که به مهمانی‌های شبانه بروند و به امثال من همین نقش‌های ریز می‌رسد که باز هم جای شکرش باقی است.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,رضارویگری

بازیگر فیلم “خوب بد جلف” در همین راستا افزود: متاسفانه وضعیت برای من و همسن‌های من به طوری پیش می‌رود که در سینما نقش‌های کوتاه و پول‌های کم بهمان می‌رسد. در سینما بازیگر بزرگ و کوچک وجود دارد اما نقش بزرگ و کوچک وجود ندارد. هنرپیشه خوب نقش کوتاه و کوچک را طوری بازی می‌کند که آن نقش کلیدی و بزرگ جلوه می‌کند و من هم سعی کردم در نقش کوتاهم در زهرمار کاری بزرگ انجام دهد.

رویگری درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر امسال خاطرنشان کرد: من هیچ وقت به جایزه فکر نمی‌کنم. مگر سینما امروز روی حساب و کتاب است که جایزه اش روی حساب کتاب باشد. من جایزه‌ام را بدون هیچ اغراقی هر روز از دستان مردم می‌گیرم که همیشه به من لطف دارند و همین برای من بزرگترین جایزه است.

 

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.