راهکارهایی برای افزایش میل به رابطه جنسی همسران

ماه های اول ازدواج و زندگی مشترک، دوران طلایی و فوق العاده ای از لحاظ میل و اشتیاق جنسیه که زن و مرد رابطه ی فوق العاده گرم و پرهیجانی رو تجربه میکنن. اما این شور و هیجان و میل به برقراری ارتباط جنسی از بین ۶ماه تا ۲٫۵ سال متغیره و از این مدت به بعد کمرنگ تر شده و بعلت آشنایی بیشتر و شاید طبیعی و عادی شدن و همچنین روابط اجتماعی و دغدغه های زندگی مشترک کم کم از آب و آتیش میافته و متعادل تر میشه اما…

 

خب اگه هروقت از سالهای بعد از ازدواج به این فکر افتادین که چرا رابطه جنسی با همسرتون دیگه اون هیجان و شور خاص قبل رو نداره و خواستین برای افزایش این میل به فکر چاره باشین بدونین که دارید قدم مهمی رو برای تغییر رابطه جنسی برمیدارین و فقط کافیه که با من در ادامه مطلب همراه باشین تا چند تغییر و کار اساسی که زوج های پرشور و دارای رابطه ای پرهیجان انجام میدن رو تجربه کنید.

چرا میل به رابطه جنسی در همسران کاهش پیدا میکنه؟
روانشناسان و کارشناسای مسائل خانواده میگن که کاهش میل جنسی و کمرنگ تر شدن آمیزش جنسی بین زن و مرد با گذشت زمان طبیعی و عادیه چون زن و مرد نمیتونن تا ابد با شور و میل جنسی شدید ماه های اول و بخصوص ماه عسل کل دوران زندگی رو سپری کنن. آنها درگیر مسائل خانوادگی، دغدغه ی تربیت فرزندان و ارتباطات اجتماعی بیشتر با دوستان و فامیل میشن و در واقع با مشکلات زیادی در مسیر زندگی مواجه میشن که خودشون و رابطشون رو کمرنگ تر میکنه.

کاهش میل جنسی با گذشت زمان طبیعیه اما کافیه خودتون بخواین تا دوباره به اوج برگردین
اما چیزی که مهمه این هست که آیا شما هنوز هم به برگشت به روزهای طلایی و دفعات مکرر رابطه جنسی اعتقاد دارین؟ در ادامه چند راهکار و ترفند مفید که میتونه رابطه جنسی رو پرشور و هیجان تر کنه بیشتر توضیح میدم.

برای افزایش میل جنسی زمان مشخصی به همسرتون اختصاص بدین
اینکه چقدر میتونید راحت و نزدیک با همسرتون صحبت کنید نقش مهمی در داشتن یک رابطه ی تنگاتنگ و گرم داره. زمانی رو برای صحبت راجع به خودتون و شریکتون درنظربگیرین و فقط و فقط در این زمان به ابراز علاقه و عشق بپردازین و این کار رو بدون تفکر و بحث در مورد چیزهای دیگه مثل مسائل کاری، بچه ها، فامیل و دوست بگذرونین. فراموش نکنین صحبت بی پرده و مستقیم و ابراز عشق راهکاری برای افزایش میل جنسی هست.

راهی برای باز کردن صحبت در رابطه با آمیزش جنسی پیدا کنید
سعی کنین رودروایسی و حجب و حیای کمتری در مسائل جنسی با همسرتون داشته باشین. شما و همسرتون با گذشت مدت زمانی از ازدواج دلیلی برای خجالت از هم ندارین. پس خیلی راحت سعی کنید راجع به ارتباط جنسی صحبت کنید. درمورد فانتزی ها و موارد مورد علاقه تون برای افزایش میل جنسی صحبت کنین و حتی واکنشی که در حین رابطه جنسی به اکت ها و حرکات همسرتون انجام میدین راه خوبی برای فهموندن موارد مورد علاقتونه. در نتیجه صحبت و کلام رو نادیده نگیرین.

خودتون رو در موقعیت رابطه جنسی قرار بدید
یه نکته ی مهمی که باید بهش توجه کنیم اینه که ارتباط جنسی معمولا ناگهانی و تصادفی اتفاق نمیافته بلکه شما باید در شرایطی باشین که طرف مقابلتون درخواستتون رو حس کنه و شما بتونید این حس رو بهش منتقل کنید. این کار میتونه با مقدمه چینی هنگام شام خوردن یا پوشیدن لباس های جذاب و آرایش و رسیدن به ظاهرتون انجام شه. گاهی اوقات زن و مرد تایم کاری متفاوتی دارن بنابراین لازمه تا زمان مشترکی رو برای ارتباط جنسی در نظر بگیرین و بهش پایبند باشین و اگر بنا به دلایلی مدت زمانی رو بدون رابطه جنسی گذروندین حتما در موردش صحبت کنین و حتی از جمله ی “امیدوارم امشب اتفاق بیافته” استفاده کنید.

برای افزایش میل جنسی چیزهای جدید و مهیج رو امتحان کنین
در رابطه ی جنسی انجام کارهای روتین و همیشگی آسون ترین راهه اما فکر نمیکنین این فعالیت تکراری کم کم عادی میشه و از جذابیتش کم میشه؟! انتخاب و امتحان پوزیشن های متنوع و مختلف، حرکات جدید، تغییر مکان مقاربت و خواب، پوشیدن لباس جذاب و متفاوت و همچنین تغییر زمان همیشگی و در کل هر نوآوری جالب و جذاب و غیرمنتظره میتونه کمک زیادی به بهبود روند رابطه جنسی و تحریک و تغییر در رابطه باشه.

چطور به اوج لذت برسیم؟
در طی آمیزش جنسی و نزدیکی با همسرتون برای اینکه بتونید به اوج لذت و میل و رضایت برسین بهتره فقط به رابطه، خودتون و همسرتون فکر کنین. هممون دغدغه و مشغله های فکری زیادی داریم که هر روز باهاشون کلنجار میریم اما این دغدغه ها نباید باعث ازبین رفتن تمرکز و حواسپرتی طی رابطه با همسرتون بشه. ذهن متمرکز و حفظ آرامش و جلوگیری از سردرگمی و حواس پرتی طی رابطه جنسی منجر به افزایش میل و رسیدن به لذت و رضایت طرفین میشه.
امیدوارم همیشه گرمترین و مهیج ترین رابطه رو داشته باشین : )


منبع : دونفره

کلیپ سرا وب‌سایت

یک نظر

  • مرضیه گفت:

    مطلب مفیدی بود واقعا جای چنین مطالبی در سطح اینترنت خالیه
    جاهای دیگه یا مطالب مستهجن هستند یا فیلتر ، سایتهای سالم که به قصد تحکیم بنیاد خانواده تلاش میکنند کم هستند.

  • نظرات بسته شده است.