راننده کامیون ١٨ چرخ از سوی قاضی کشیک بازداشت شد.


راننده کامیون ١٨ چرخ از سوی قاضی کشیک بازداشت شد.

اخبار,اخبارحوادث,سقوط مرگبار پل هوایی

در اثر برخورد یک کامیون با پل عابر پیاده در محدوده روستای «آلوئک» از توابع شهرستان پاکدشت، پل سقوط کرد و ٣ نفر کشته شدند. راننده کامیون حادثه سقوط پل هم بازداشت شد. دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت در تشریح جزییات حادثه برخورد کامیون ١٨ چرخ با پل عابر پیاده و سقوط پل که منجر به کشته‌شدن ٣ نفر شد، از بازداشت راننده کامیون خبر داد و گفت: پرونده به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: از همان ساعت اول به محض اطلاع از موضوع قاضی کشیک در محل حاضر و ضمن نظارت کامل به انجام کلیه امور، پرونده قضائی لازم در خصوص موضوع تشکیل و دستورات قضائی لازم در این راستا صادر شد.

 در راستای انجام دستورات قضائی، فوت‌شدگان حادثه به پزشکی قانونی جهت انجام معاینات لازم اعزام و متهم و مقصر حادثه نیز بازداشت شد و کامیون به پارکینگ انتقال یافت.

وی در تشریح جزییات این حادثه بیان کرد: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه دیشب کامیون ١٨ چرخ بدون بار در حال تردد از مسیر پاکدشت به طرف شریف‌آباد بوده که جک بالابر کامیون فعلا به دلایل نامعلومی فعال شده و در حال گذر از زیر پل به عرشه آن گیر کرده و کل عرشه پل از هر دو طرف جاده سقوط کرده و جاده کاملا از هر دو طرف مسدود می‌شود.

دادستان پاکدشت اضافه کرد: متاسفانه در مسیر دیگر کامیون، یک دستگاه سمند با چهار نفر سرنشین در حال عبور و گذر به سمت پاکدشت بود که عرشه پل روی سمند سقوط و راننده سمند در همان لحظه سقوط بر اثر جراحات و صدمات زیاد فوت می‌کند و ٣ نفر دیگر مصدومان توسط اورژانس جهت مداوا و درمان به بیمارستان شهدای پاکدشت منتقل می‌شوند که دو نفر دیگر از سرنشینان نیز فوت می‌کنند.

 مسیر مشهد به طرف تهران و همچنین مسیر تهران به مشهد در ساعت ٣ بامداد بازگشایی شد.

 

 

روزنامه شهروند

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.