رازهای لاغر شدن، چگونه لاغر شوید؟ فقط با دیدن این سه ویدیوی کوتاه، لاغری سنتی

لاغری سنتی

سه کلیپ که شما را لاغر می کند، فقط با دستورات این سه کلیپ لاغر شوید 

 

کلیپ اول غذاهایی که شما را لاغر می کند

درمان چاقی در طب سنتی

درمان چاقی شکم در طب سنتی 

لاغری سنتی

یکی از علل افزایش وزن و میزان چربی های بدن، کاهش متابولیسم در بدن افراد می باشد که کاهش متابولیسم هم ناشی از علل مختلفی می تواند باشد. برای افزایش متابولیسم بدن باید…

اصول و نکات مهم لاغری سنتی برای تناسب اندام و کاهش وزن

لاغری و تناسب اندام، آه که چقدر برای برخی از افراد سخت و دست نیافتنی شده است. از آنجایی که کاهش وزن و سوزاندن چربی نیاز به مشقت و سختی دارد افرادی که کمی اضافه وزن دارند همیشه به دنبال راههای راحت و لاغری آسان هستند. توصیه های بینظیر طب سنتی اینبار هم به دادتان می رسد و با بیان نکات و توصیه های موثر در چربی سوزی ، کاهش وزن ، لاغری و کوچک شدن شکم و سایر اعضای بدن این راه را برای شما ساده تر می سازد.

در روزهای آخر سال بین همه دغدغه‌های ریز و درشتی که دارید کمی هم به تناسب اندام‌تان فکر کنید. ‌مهمانی‌های نوروزی در پیش است و شاید دل‌تان بخواهد در جمع دوستان و اقوام خوش‌اندام‌تر از سال گذشته به نظر برسید. دوهفته فرصت دارید که به این هدف برسید.

افزایش وزن موجب انواع امراض روحی و جسمی، مانند تصلب شرایین، یبوست، آرتروز، دیسک و گودی کمر، افزایش اسید اوریک خون و افسردگی می شود.
وی بیان کرد: چربی سوزی در طب سنتی به صورت استفاده از گیاهان ملین، مدر و داروهای گیاهی با طبع گرم که با ایجاد حرارت به دفع چربی و سموم بدن از طریق پوست کمک می کنند.
حیدری تصریح کرد: برای لاغر شدن افراد در ماه باید حداکثر ۳ تا ۴کیلو کاهش وزن داشته باشند، در صورت افزایش این میزان دچار ریزش مو و لاغری صورت می شوند که بازگشت آن به حالت سابق و طبیعی به کندی انجام صورت می گیرد.
کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.