رازهای جنسی مخصوص متاهلین

بهترین نوع برقراری رابطه جنسی این است که همسران قبل، حین و بعد از ارتباط جنسی یک سری اصول را رعایت کنند و متناسب با ویژگی های روحی، نیازها و اندام های جنسی خودشان، برنامه آمیزش جنسی خود را به گونه ای تنظیم کنند تا بتوانند نهایت لذت را ببرند.

در بسیاری موارد دیده می شود، زوجین فکر کنند بعد از این که به اوج لذت جنسی در ارتباط با همسرشان رسیدند، بهتر است که تا مدتی به یکدیگر کاری نداشته باشند و در سکوت و بی تحرکی قرار بگیرند. در صورتی که یک رابطه زناشویی موفق این گونه نیست. بهترین نوع رابطه جنسی همسران این است که حتما اصل پس نوازی را در ارتباطشان با همسرشان برقرار نمایند. پس نوازی به این معنا است که بعد از رسیدن زوج به اوج لذت جنسی تا چند دقیقه به نوازش کردن یکدیگر، بوسیدن و در آغوش گرفتن هم و گفتن کلمات محبت آمیز ادامه بدهند. این کار به اندازه ای راحت است که همه ی افراد می توانند آن را انجام بدهند و همچنین به اندازه ای لذت بخش و آرامش دهنده است که زوج ها بعد از انجام دادن آن، احساس صمیمیت عاطفی بیشتری می کنند. در واقع با انجام دادن پس نوازی همسران می توانند به شکل صحیحی ارتباط جنسی موفق خود را به پایان برسانند.

شناخت لحظه ارگاسم

برای انجام دادن پس نوازی در ابتدا باید نوع ارگاسم همسرتان را بشناسید و دقیقا بدانید که چه زمانی همسرتان به اوج لذت جنسی می رسد. این زمان بهترین موقعی است که شما می توانید آخرین مرحله برقراری ارتباط جنسی، یعنی پس نوازی را برای همسراتان انجام دهید.

عشق

یکی از اصول انجام دادن پس نوازی، قدردانی کردن است. قدردانی را هم باید به صورت کلامی و هم به صورت رفتاری انجام بدهیم. تشکر کردن از همسر بابت داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش، و همچنین بوسیدن همسر بعد از ارتباط جنسی و گفتن کلمه متشکرم، می تواند حس خوبی را در همسرتان ایجاد کند. در این زمان همسرتان متوجه می شود که کارش را به خوبی انجام داده و شما نهایت لذت را از در کنار او بودن، برده اید. در این صورت انرژی شگفت انگیزی را به همسرتان می دهید و او را شاداب تر می کنید.

صحبت کردن

یکی از راه های انجام دادن پس نوازی، قدردانی کردن از همسر، در آغوش گرفتن، گفتن کلمات محبت آمیز و انجام دادن فعالیت های اشتراکی زوج ها است

راه دیگر برای انجام پس نوازی، صحبت کردن زوج ها است. مردان بعد از رابطه جنسی دچار نوعی بی حالی می شوند و ترجیح می دهند که صحبتی نکنند در مقابل زنان بعد از این رابطه تازه سرحال تر می شوند. پیشنهاد می شود مردان با کمی تکرار و تمرین به این مهارت دست پیدا کنند که بعد از رسیدن به ارگاسم کمی با همسرشان صحبت کنند. صحبت کردن درباره دوست داشتن همسرتان، نحوه ارتباط جنسی، رازهای موفق بودن ارتباط جنسی و … می توانند صمیمیت عاطفی شما و همسرتان را بیشتر کند.

در آغوش گرفتن همدیگر

راهکار دیگری که بعد از رسیدن به ارگاسم می تواند در ارتباط همسران موثر باشد این است که بعد از ارگاسم حتما همسرتان را در آغوش بگیرند. این حالت در خانم ها ایجاد انرژی زیادی را می کنند و متوجه عمق دوست داشتن همسرش می شود.

اشتباهات بعد از ارگاسم

بعد از رسیدن همسران به ارگاسم معمولا مردان دچار بی حالی، بی حسی و بی تحرکی می شوند. در این زمان زنان نباید ناراحت بشوند و افکار منفی را در خود پرورش بدهند بلکه باید بپذیرند که نوع فیزیولوژی مردان این گونه است که بعد از رسیدن به ارگاسم تا مدتی تمایل به انجام دادن کاری را ندارند. اگر در این صورت زنان هم پشت به همسرشان کنند در ارتباط بین آنها تاثیر منفی دیده می شود. بهترین کار این است که زنان به نوازش کردن و در آغوش گرفتن همسرشان ادامه بدهند. قطعا همسرشان هم کم کم با تکرار و تمرین می تواند از حالت بی حالی دور بشود.

با انجام پس نوازی می توانید رابطه جنسی خودتان را تکمیل کنید و با موفقیت به پایان برسانید و همچنین همسرتان را متوجه این مساله می کنید که به او اهمیت می دهید و برایش ارزش قائل هستید و قطعا بعد از رسیدن به ارگاسم نیز از در کنار او بودن لذت می برید

برخی از مردان هم عادت دارند بعد از رسیدن به ارگاسم به تماشای تلویزیون، خوردن ماده غذایی و … بپردازند. در این حالت قطعا حس خوبی را در همسرشان ایجاد نمی کنند. خانم ها با دیدن این صحنه ها به این فکر فرو می روند که ممکن است همسرشان فقط برای انجام ارتباط جنسی در کنارش بوده است. پس اگر شما جزء آن دسته از مردانی هستید که بعد از ارتباط جنسی به سراغ انجام دادن کارهای انفرادی می روید، سعی کنید تمرین کنید و این عادت را از خود دور کنید.

بهترین کار این است که بعد از انجام پس نوازی، در آغوش گرفتن، قدردانی کردن و گفتن کلمات محبت آمیز، به انجام یک فعالیت اشتراکی بپردازید. بهترین فعالیت اشتراکی در این زمان می تواند دوش گرفتن باشد.

به این نکته نیز توجه داشته باشید در برخی مواقع اینقدر پس نوازی قدرتمند است که زنان می توانند بعد از انجام پس نوازی ارگاسم دوم را هم تجربه کنند. نکته ی دیگری که مهم می باشد این است که پس نوازی می تواند تا ساعت ها ادامه داشته باشد. همین که مرد به همسرش در کارهای خانه کمک کند یا به انجام دادن یک فعالیت اشتراکی بپردازند می تواند نمونه هایی دیگر از پس نوازی باشد.

شناخت پس نوازی

سعی کنید با همسرتان درباره این مطلب صحبت کنید که تمایل دارد بعد از رسیدن به ارگاسم چه کاری را برایش انجام بدهید. زنان و مردان باید درباره این موضوع با یکدیگر صحبت کنند و سعی کنند به یک تفاهمی برای انجام دادن پس نوازی، متناسب با نوع نیازهای روحی شان، بپردازند.

یک عامل مهم که می تواند در ارتباط جنسی همسران کمک کننده باشد این است که حتما حتما حتما، هم مردان و هم زنان باید به شناخت دقیق ویژگی های روحی، شخصیتی، جنسی و فیزیولوژیکی همسرشان بپردازند و حتما باید با یکدیگر درباره کمیت و کیفیت ارتباط جنسی شان صحبت کنند. هنگامی که هر یک از همسران دقیقا از نیازهای همدیگر اطلاع داشته باشند راحت تر می توانند آن را تامین کنند و تامین نیازهای همسر به معنای توجه به او، دوست داشتن او، اهمیت دادن به او و صدها معنای مثبت دیگر را دارد.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.