رابطه بین درک شنیداری و به کارگیری راهبردهای فراشناختی، شناختی و اجتماعی- عاطفی بر اساس عملکرد فارسی آموزان غیرایرانی
رابطه بین درک شنیداری و به کارگیری راهبردهای فراشناختی، شناختی و اجتماعی- عاطفی بر اساس عملکرد فارسی آموزان غیرایرانی
فهرست مطالبفصل ۱٫ ۱
مقدمه پژوهش.. ۱
-۱-۱مقدمه.. ۲
-۱-۲ بیان مسئله.. ۳
-۱-۳شیوههای سنجش راهبردهای زبان آموزی.. ۸
-۱-۴طبقهبندیِ راهبردهای زبانآموزی.. ۹
-۱-۵ اهمیت مسئله.. ۱۰
-۱-۶ اهداف پژوهش.. ۱۱
-۱-۷ متغیرهای پژوهش.. ۱۲
-۱-۸ پرسشها و فرضیههای پژوهش.. ۱۲
-۱-۹جامعهموردمطالعه.. ۱۴
-۱-۱۰ مفاهیم و اصطلاحات تخصصی.. ۱۴
فصل ۲٫ ۱۶
مبانی نظری و پیشینه پژوهش.. ۱۶
-۲-۱ مبانی نظری.. ۱۷
-۲-۱-۱ مقدمه.. ۱۷
-۲-۱-۲ فراگیری مهارتهای زبان دوم از دیدگاه شناختی.. ۱۷
-۲-۱-۳مهارت شنیدن در…