رابطه بین درک شنیداری و به کارگیری راهبردهای فراشناختی، شناختی و اجتماعی- عاطفی بر اساس عملکرد فارسی آموزان غیرایرانی

رابطه بین درک شنیداری و به کارگیری راهبردهای فراشناختی، شناختی و اجتماعی- عاطفی بر اساس عملکرد فارسی آموزان غیرایرانی

رابطه بین درک شنیداری و به کارگیری راهبردهای فراشناختی، شناختی و اجتماعی- عاطفی بر اساس عملکرد فارسی آموزان غیرایرانی

 فهرست مطالبفصل ۱٫ ۱
مقدمه پژوهش.. ۱
-۱-۱مقدمه.. ۲
-۱-۲ بیان مسئله.. ۳
-۱-۳شیوه­های سنجش راهبردهای زبان آموزی.. ۸
-۱-۴طبقه­بندیِ راهبردهای زبان­آموزی.. ۹
-۱-۵ اهمیت مسئله.. ۱۰
-۱-۶ اهداف پژوهش.. ۱۱
-۱-۷ متغیرهای پژوهش.. ۱۲
-۱-۸ پرسش­ها و فرضیه­های پژوهش.. ۱۲
-۱-۹جامعهموردمطالعه.. ۱۴
-۱-۱۰ مفاهیم و اصطلاحات تخصصی.. ۱۴
فصل ۲٫ ۱۶
مبانی نظری و پیشینه پژوهش.. ۱۶
-۲-۱ مبانی نظری.. ۱۷
-۲-۱-۱ مقدمه.. ۱۷
-۲-۱-۲ فراگیری مهارت‌های زبان دوم از دیدگاه شناختی.. ۱۷
-۲-۱-۳مهارت شنیدن در…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.