دوربین مخفی از لحظه پریدن عابر پیاده جلو خودرو برای گرفتن دیه(تصادف ساختگی)

تصادف ساختگی

یک عابر پیاده به صورت عمدی جلوی خودروها پرید تا با یکی از آن‌ها تصادف کرد.

 

برخی افراد به صورت عمدی خود را در معرض تصادف با خودروها قرار می‌دهند تا از شرکت‌های بیمه، دیهدریافت کنند.
در فیلم زیر تلاش‌های فردی برای تصادف با خودروهای عبوری به همراه صحبت‌های سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا را در برنامهحالا خورشید مشاهده می‌کنید.

ئیس پلیس شهرستان دامغان از یک فقره تصادف ساختگی با قصد کلاهبرداری از شرکت بیمه در این شهرستان پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا کاظم زاده ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان اظهار داشت: در تصادف ساختگی و عجیب و غریبی که در دامغان رخ داد دو نفر برای کلاهبرداری از شرکت بیمه، دست، انگشتان و دندان های دوست خود را با آچار و انبر دست شکستند.

تصادف ساختگی

وی گفت: در پی تماسی مبنی بر وقوع تصادف جرحی بین یک دستگاه پراید و عابر پیاده به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان ماوران پس از حضور در صحنه با توجه به شواهد موجود و مصدومیت بالای عابر پیاده و تائید عوامل اورژانس مبنی بر شکستگی های متعدد مصدوم، پرونده ای تشکیل شد.

رئیس پلیس شهرستان دامغان به سیر مراحل قانونی پرونده اشاره داشت و افزود: پزشکی قانونی در همین خصوص میزان دیه تعلق گرفته به مصدوم را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

تصادف ساختگی

کاظم زاده تصریح کرد: مراحل پرونده طبق نقشه کلاهبرداران در حال انجام بود که صدمات و شکستگی های متعدد عابر پیاده نظر کارشناسان پزشکی قانونی را به خود جلب کرد.

وی با بیان اینکه این پرونده برای رسیدگی و بررسی بیشتر به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی دامغان ارجاع شد اظهار داشت: با اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس و بررسی سوابق و روابط متهمان، اظهارات ایشان در خصوص وقوع تصادف و مصدومیت عابر پیاده نقض شد.

منبع: yjc.ir    fararu.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.